annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15712418
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384326
Et andet syn 1993571
Åndelig Føde 1531366
Jesu ord 1525947
Galleri
Himmelfart...
Hvem er online?
2 registrerede somo, Arne Thomsen 467 gæster og 51 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

Hej Thomas

Tak Thomas og også rigtig glædelig jul til dig og jer derhjemme

Da du annoncerede at du i en ny prioritering ville fravælge Facebook var jeg i blækhuset flere gange og skrev et utal af indsigelser og protester imod din beslutning men var vægelsindet mht om jeg skulle offentliggøre det på Facebook til dig og dine venner hvad jeg mente om den sag. Kort sagt var jeg meget imod din beslutning.

Ofte når jeg skriver noget, et indlæg, tænker jeg, uha det her kunne Thomas gøre bedre.

Tikka har en stor viden om Bibelen og det har du også såvel som du har stor teologisk forståelse og viden og jeg har hørt N T Wright på youtube - og det er en fornøjelse at se hans charme og karisma og livlige (og ja meget lærde) måde at berette om kristendom og ja Paulus.

Jeg ville ikke kunne leve uden at der var teologer der kendte Bibelen, som også Tikka og du Thomas gør. Så alle mine protester imod at TROEN ikke er tro på bibelen må ikke misforstås derhen at jeg ikke finder Bibelen særdeles en vigtig bog, vigtige samlinger bøger.

Jeg er glad for dine rosende ord Thomas også fordi Arne nærmest har gjort mig tosset i hovedet ved at påstå år efter år at ingen overhovedet i hele verden forstod så meget som et ord af hvad jeg skrev.

Jeg anede ikke at der fandtes yngre meget succesfulde mennesker (I kender dem) fx indenfor musikbranchen og i den offentlige debat der satte pris på mine skriverier, også fordi jeg ingen tilkendegivelser får på at jeg bliver læst. Først her op til jul jeg har fået meldinger om at der er nogle højt begavede mennesker der morer sig over og nyder hvad jeg skriver.

Så dit spørgsmål om hvordan det går på Facebook må besvares med at det går udmærket, ihvertfald glæder det mig at disse kendte succesfulde mennesker morer sig over den gamle mand her.

Du skulle ikke være smuttet væk fra Facebook Thomas da der jo ikke er så mange som dig, du er tydeligvis en gevinst overalt hvor du færdes. Også fordi du bringer folk sammen, skaber go karma, virker opbyggelig frem for nedbrydelig. Du bygger KIRKEN OP - og du er KIRKE i verden.

Mange kærlige hilsner HansKrist
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Talsmand for Det Hvide Hus: Israel vil ..
28/04/2024 16:36
MitID er oppe og køre igen
28/04/2024 16:28
Alle beboere fra sammenstyrtningstruede ..
28/04/2024 15:14
Vil alligevel ikke lukke flyrute til Bor..
28/04/2024 15:10
Problemer med at logge på MitID
28/04/2024 15:02
Nyheder fra Religion.dk