annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15911410
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2401931
Et andet syn 2006011
Åndelig Føde 1614891
Jesu ord 1535625
Galleri
Den store synagoge i Krakow.
Hvem er online?
0 registrerede 51 gæster og 252 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

Far ikke vild folkens læs hvad HansKrist skriver

Ingen taler så tydeligt og forstandigt om det genuine ægte oprindelige urkristne trosliv og det's SPIRITUALITET -

Ingen redegør mere tydeligt for hvad det vil sige at VÆRE i KRISTUS - hvad det vil sige for et menneske at VÆRE KIRKE i verden idag 2020 - ja hvad det vil sige at være kristen - hvad TRO betyder

Lykkelig det menneske der har opdaget hvor dygtig jeg er, for det menneske vil undgå at fare vild i menneskelig tom spekulation, evindelig ligegyldigt ævl og kævl om TRO og det religiøse spirituelle

Og det vil lære PAULUS at kende, få et indblik i det første vi overhovedet ved historisk om de kristne menigheder og det kristne trosliv og dets SPIRITUALITET


Hos mig bliver I klædt på til at kunne forstå på et endnu dybere plan hvad radio P1 har af udsendelser om tro - ja alle der læser mine skriverier ville virkelig fx være klædt på til at høre Brinkmann's Briks (den om Ånd (med Sørine og Hans Jørgen i studiet) forleden dag som RM linkede til), Brinkmann der har ladet et ord falde til mig om at han er igang med en bog om det religiøse - jeg glæder mig for manden er begavelse ud over det sædvanlige, Brinkmann's "det sørgende dyr" den bog er en af de bedste jeg har læst om psykologi i rigtig mange år, måske den bedste populære psykologi bog i Danmark nogensinde, Fåg han er dygtig den mand


PS:

Måden Simon og visse af hans kollegaer har behandlet mig er simpelthen under al kritik, og så løgnagtig og usandt hvad den mand er lykkedes med at skrive om mine skriverier. Tydeligt at Simon aldrig har sat sig ned og læst med et oprigtig ærligt åbent nysgerrig sind om at forstå hvad jeg skriver og når han sviner mig til afslører det meget mere om ham selv end om mig og mine tekster, skriverier

Men den der ler sidst ler bedst
Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
UNRWA: 800.000 er flygtet fra Rafah i Ga..
18/05/2024 20:08
Israel har fundet lig af gidsel i Gazast..
18/05/2024 19:45
Plejehjemsbeboer omkommet efter brand p..
18/05/2024 18:14
Frederiksberg Svømmehal genåbner efter..
18/05/2024 18:07
Statens Serum Institut vil undersøge å..
18/05/2024 17:43
Nyheder fra Religion.dk