annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 523 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

du opfør dig simpelthen idiotisk, mildt sagt som en elefant i en glasbutik,,,

det er skræmmende at se hvordan hvad vi drøfter flyver hen over hovedet på dig og at du overhovedet ikke bider på tekstnært hvad vi drøfter,,, du har sjoflet mit første indlæg (i sin tid om kristen meditation og nu sjofler du den så spændende debat der er ved at ta form pga Gerth's indlæg, der afslører at han har forstået hvad det er jeg forsøger at drøfte, debattere men du Arne forsætter dit one man show som altid)

måske kan du bare ikke læse andre folks indlæg,,,eller også gider du ikke

du stiller spørgsmål der er besvaret hvis du læste hvad jeg skriver, men det gør du åbenbart ikke,,,, og det er jo ikke første gang jeg har opdaget det, men det er sket i et utal af gange at du faktisk slet ikke bruger tid på at læse hvad der står,,,

men måske personfnidder er alt for dig, ihvertfald begyndte du og du forsætter,,, det er så skuffende at du slet ikke stopper op, gør holdt ved det vi drøfter,

prøv da for helvede at læse hvad jeg har skrevet og hvad nu Gerth har skrevet,,,

måske magter du ikke en tekst, og så er du jo undskyldt, for så har du jo vitterlig ikke evnerne, det kræver en smule hjernekapacitet og seriøst stykke arbejde,,, og jeg har også lidt på fornemmelsen at det er det du ikke gider, du gider ikke læse og forstå en tekst,,, jeg er bange for at du slet ikke bruger den tid på en tekst som den skal have for at blive forstået,,,

også alle de spørgsmål du stiller hvor svaret faktisk er givet dig i tidligere indlæg,,,, dette virker mystisk,,, også fordi jeg har erfaret det nu flere gange at du spør om noget der lige i forrige eller forrige indlæg er givet tydeligt svar på,,,

jeg mener at du skal holde op med opføre dig idiotisk og barnlig, og så trække i arbejdstøjet og vise dig som en voksen mand der afslører at du vitterlig har læst hvad der står,,,, sæt farten ned mand, og lad være med at skøjte hen over tingene, sjofle tingene til, og bare gå videre med nye ting sagen, vores drøftelse, vores debat, uvedkommende,,,,

vi drøfter faktisk noget, ovenikøbet noget du har spurgt om, og så begynder du bare at finde bibelcitater der intet har at gøre med hvad vi eksplicit lige nu drøfter, debatterer,,,

æv hvor er det frustrerende med dig, pjat og tidsspilde og det samme hver gang
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk