annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15659804
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380304
Et andet syn 1989662
Jesu ord 1522485
Åndelig Føde 1515215
Galleri
Løve i egen hule nu.
Hvem er online?
2 registrerede ABC, Arne Thomsen 355 gæster og 34 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

Hanskrist, du skriver:
Citat:
Der er altid gået noget forud, nemlig at du rask springer hvad jeg skriver over og blot begynder at påstå noget om mig der ikke er belæg for. Det er at du ikke forholder dig tekstnært til hvad jeg skriver - dette er idiotisk opførsel og endnu mere grotesk når vi tænker det har stået på i snart 20 år.
Mit svar:
Forud gik:
Citat:
Du har da i hvert fald ikke forstået "mit ståsted", siden du tydeligvis ikke har opdaget, hvordan det har udviklet sig i ca. den sidste måneds tid, hvad jeg dog tydeligt har klarlagt - og er meget glad for.

Jeg har - efter talrige forgæves forsøg - opgivet at få klarhed over din "ekstatiske kristendom" - og jeg har i øvrigt ikke set, at andre her på Trosfrihed har forstået dig.

Jeg ser, at du stadig er godt i gang med dit - i mine øjne afskyelige - personfnidder, ligesom du tillige søger at diktere andre, hvordan de skal læse dine indlæg.

Hvis du, som du hævder, er genfødt i Kristus, så er det i hvert fald ikke en Kristus, som jeg agter - og jeg kan ikke lade være at tænke på, om det måske hænger sådan sammen, at din "genfødsel" måske er mislykket.
Men det er naturligvis ikke noget, jeg vil påstå blinker
Din opførsel her på det sidste er imidlertid - i min øjne - så kraftigt forværret, at jeg nok fremover ofte vil ignorere dig.

M.h. Arne smiler Indre harmoni, ydmyg kærlighed, lykke heart
Seneste indlæg
Kom op på bjerget...
af Anonym
20/04/2024 06:35
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Nyheder fra DR
Region vil tage hul på milliardlån til..
20/04/2024 12:26
Coops regnskab går i minus med 717 mill..
20/04/2024 11:31
Clara Tauson er finaleklar uden kamp
20/04/2024 11:28
Haiti er hærget af vold: Bander bortfø..
20/04/2024 11:04
Politi undersøger sprængning af pengea..
20/04/2024 10:06
Nyheder fra Religion.dk