annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
BUDDHA
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 355 gæster og 119 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

Spørgsmål: Ønsker du, at jeg skal undlade at skrive her på Trosfrihed.dk?

Nej derom har jeg ikke gjort mig tanker

Jeg tror jeg efterlyser at du stopper med bevidst at spille idiot overfor mig og hvad jeg skriver

Hvorfor aldrig en intelligent reaktion, hvorfor skal du altid spille dum?

Nu behøver du jo ikke være enig med fx Jesus og Paulus, men du må da kunne se at de to såvidt det religiøse spirituelle står på min side og lige så meget du latterliggør og afviser hvad jeg skriver, lige så meget latterliggør og afviser du de to og alt Nye Testamente har givet verden, Nye Testamentes Spiritualitet

Nå men du kan ikke være afvisende og ringeagtende overfor hvad jeg skriver uden at du så også mener at Jesus og Paulus er bindegale - for det religiøse spirituelle jeg taler for har de begge til fingerspidserne, i overmål,,,,

Al din anti kristendom og anti religiøsitet, er til at blive tosset af i længden, og da især hvor stort et nummer du gør ud heraf,,,,

Det virker så tåbeligt at du slet ikke selv har opdaget hvor fattige dine synspunkter er i religiøs åndelig spirituel forstand, især når vi tænker på Jesus, Paulus, Luther, Albert Schweitzer, Nicolai Berdyaev, Paul Tillich og undertegnede og ja alle andre personligt bekendende kristne bannerfører

Hvis jeg er svulstig og intetsigende er de nævnte det mindst lige så meget

Ufatteligt du ikke har opdaget det endnu, at det slet ikke er mig du afviser og ringeagter og gør grin med, men kristendommens essens såvidt det religiøse åndelige spirituelle - Gud Helligåndens DNA såvidt gerninger og indflydelse på menneskers liv

Du er en kæmpe idiot Arne - uintelligent ad helvede til såvidt menneskets religiøse åndelige spirituelle gudsliv

Og alligevel vil du gerne give udtryk for at du er kompetent i disse spørgsmål som kun få, men du er total ubegavet - hvordan det er endt op så tragisk for dig er lidt uforståeligt
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Pavens tætpakkede påskeprogram: Vasker..
28/03/2024 23:53
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Rusland blokerer for FN-overvågning af ..
28/03/2024 21:33
Harvard Universitet fjerner bogbind lave..
28/03/2024 20:48
OL-drømmen var pakket langt væk, men n..
28/03/2024 20:33
Nyheder fra Religion.dk