annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet

Hej RM..

Ja lummerheden er og har altid været uudholdelig, ikke for børn der hopper i og ud af bassinet, men for børn u/alder der stamper pytter op, for bare at mærke de små dryp på kinden - o du dryppende byge, vis os nåde, du store dryppert!, må det vel hedde her mellem jer så guddommeligt trængende..;)

Synes nu altid det regnede om natten da jeg var barn; det lyder da meget godt. Nu er regnen så blevet ældre, har skubbet sig lidt, og daler således tidligt morgen, som nu i dag, hvor Thor bragede løs i al sin vælde og fik små hobitagtige krølhoveder fra fjerene og ud i haven, hvor man så stod under bygen med kaffen på sned, efter nattebadet i puden. Hvilken fornyelse, hvilken fødsel, ja jeg sir dig, det var et helt andet menneske der satte kaffe over - nemlig, she who must be obeyed...

Godt at se også landets vandkoner trives under under de våde byger, at de kan få for meget af al denne Ra-Ra-Raaa, der høres rundtom. Jeg selv ka' gå helt i skrå, når jeg ser dullerne med ballerne ligge dér under den ægyptiske glød, for da vi alle jo ved hvor hurtigt de blir bagetter, undrer man sig jo over at de overhovedet ka' sitte på'em, altså, bagetter.

Nå, ik' mer pjat. Fortsat god sommer med næsen i sky, måtte dråberne dryppe lifligt på'en, altså tuden, og må alle havens små beboere m/u huset på ryggen føle sig hensat til et liv i Utopia. Eller sagt på Samuel Beckettsk:

nothing blest,
oh sweet
blest all.


or

head on hands
hold me
unclasp
hold me.


mvh & fornøjsens dag..;)
Simon
P.s.: Da du nu alligevel ikke forlade skuden, men sikkert har lysten, ku' du jo smutte en tur med føromtalte Ole Thomsen i de romerske bassiner, med hans Veje til Rom - hvor du passende ku' undre dig over, hvad denne Peter igrunden bestiller, deroppe hvor Trajan engang tronede (en af de gode kejsere).
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk