annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Jorden
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 62 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Mening med mit liv?

Vrøvl og usandt hvad du siger Arne,

Vi har været det igennem et utal af gange, og du bider ikke på, reagerer aldrig på hvad jeg skriver,

Hvorfor skulle jeg gøre det endnu engang, det gir ingen mening,,,

Var du interesseret læste du med appetit og nysgerrighed hvad jeg skriver, gav mig feedback om hvor langt du var med og hvor du havde vanskeligheder med at forstå hvad jeg skriver,

Men du reagerer aldrig,,, ALDRIG, blot skriver du det er svulstig og uforståelig og noget ukendt er forklaret med noget andet ukendt (noget du har lært af Simon at skrive) - men så går der ti år og pludselig har din evindelige søgen gjort at du kommer forbi Sikhernes spiritualitet, som ligner hvad jeg har præsenteret dig for du kalder svulstig og uforståelig, men nu er det go latin fordi du selv har støvet det op på wikipedia.

Sålænge hvad jeg skriver, mine tekster og redegørelse ikke bliver genstand for din intellektuelle appetit og nysgerrighed og velvillighed til at forstå, kan jeg ikke se hvorfor jeg endnu engang for Gud ved hvilken gang skal redegøre for ikke kun min forståelse det kristne trosliv og dets spiritualitet men også ikke mindst Paul Tillich og et hav af andre anerkendte teologer.

Hvis jeg en dag fornemmer du har appetit nysgerrighed og et vist intellektuel intelligens mæssigt overskud til at arbejde med hvad jeg skriver, mine tekster, så stiller sagen sig anderledes, men jeg kender dig og din taktik overfor mig, hvor du aldrig giver feedback på når jeg redegør for det kristne trosliv og dets spiritualitet, hvorfor skulle jeg dog tro dette har ændret sig?

Du gider ikke engang læse 1 Kor 2 og hvad der står om bøn midt i Rom 8.

Her beskriver Paulus relationen og den kreative skabende dynamik der findes mellem menneskets ånd og Guds Ånd. Og ja intet menneske kan være religiøs spirituel hvis det ikke magter at identificere sin egen ånd og Guds Ånd.

Start her hvis du har lyst til at forstå det kristne trosliv og dets spiritualitet.

Meddel tilbage at du ikke forstår et ord af hvad. Paulus skriver i 1 Kor 2 om menneskets ånd og Guds Ånd.

Det ville du gøre hvis du oprigtig var nysgerrig.

Er Paulus ord i 1 Kor 2 også flyvske fraser?

Er Paulus beskrivelse (midt i Rom 8) af Ånden (Guds Ånd) der beder i os, også flyvske fraser?
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk