annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705811
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383757
Et andet syn 1992990
Åndelig Føde 1529753
Jesu ord 1524685
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 468 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet

Hej RM…

Nåh, så jeg skaber forvirring, jamen, det var da langt fra tossed’…;)

”For en gangs skyld forstår jeg ikke så meget af dine ord??? Underligt, ja meget underligt er det”.

- Går udfra det var mit: ”voila, sagde Carlsen…han ku fransk”, som du ikke forstod et hak af, men det er såmænd bare en vrøvleremse alias: ”og katten gør æg”…hvad de nu engang sjældent gør, medmindre der akkurat er tale om en misforståelse, og dem skal der jo også være plads til, ved du..;)

”Jeg tror på, at de også holder jul i det franske, meeeen gløgg i det sydlige?”.

- Åh ja, jamen apropos angsten du omtalte vs. frygten vi i denne tid godt kan føle for terror, så må vi bare huske på at leve livet som vanligt, dvs. fortsætte med at smutte indenom de små listige steder, caféer og deslige, hvis det er dér vi afrunder arbejdsdagen, og hvor exempelvis tiden nu er oprindet til en god glögg – forresten har sandsynligvis flere pasticer end glögg set øjet i det franske, enig, men med list og snilde skulle også dén ku opdrives. Vi ska bare huske, ikke at rende hjemmefra uden bukser p.a. frygt for terrorstrusler, for ikke alene ser det lidt fjollet ud, men det er sgu også for koldt – med en glögg over en god snak, er chancen for at vi forstummer i frygtelige forestillinger næsten udraderet, og det er godt ;)
Blev jeg mon ikke lidt klarere nu..

”HMmmm, det er sgu' da lidt underligt, at franskmænd er begyndt på at tale svensk, dansk eller nordisk :))))..”.

- Årh, vissevasse og katten gør æg – hov, der var den sgu igen! –, jeg er ret sikker på, at også de franske tunger efter et div. pasticer slår svenske knuder, ja måske oven i købet danske! ;)

Ja, ”Tom på Thurø” er pragtfuld underholdning, man sover ligefrem godt når øjnene omsider har lukket sig om tankerne i den. På s. 48 ser man næsten TK ret ind i ansigtet, det ligner ham virkelig på en prik, men det er vel heller ikke første gang Hr. Mikkelsen har haft en kulstift i hånden; han er virkelig en knag med den kulstift, træet på s. 18 viser vist alt om hans skaberkraft.
Det er en helt særlig fornøjelse at se en god tegner skabe liv i det han ser på papir, paralyserende..

Antologien du har lånt lyder spændende, det er nemlig spændende at se hvad andre favoriserer og tænker stort om; og i den forbindelse er du jo sådan set nu forpligtet til at trutte i lurblæseren, når engang du kommer ud på den anden side af oplevelsen. Men det er altid godt med noget i vente; håber du får en hygsom læsetid..;)

mvh
Simon
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
45 mennesker dræbt i oversvømmelser i ..
27/04/2024 23:17
31-årig fængslet og sigtet for drabsfo..
27/04/2024 23:12
Ny lov giver op til 15 års fængsel for..
27/04/2024 22:05
Knivstikkeri i Nordvest: 27-årig mand r..
27/04/2024 21:37
Harvey Weinstein indlagt fra fængslet
27/04/2024 21:27
Nyheder fra Religion.dk