1
registreret Hanskrist
191
gæster og
125
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Samspil mellem det fysiske og det sjælelige
|
du lyver som du lyster bjørn og vender op og ned på alting,
de ting, forhold omkring stress, jeg beskrev, som fx findes i utallige bøger og på stress foreningens hjemmeside, disse forhold påstod du var direkte forkerte, og længere er den ikke, og det kan du aldrig løbe fra, men du kan beklage og sige, at du på det tidspunkt ikke var klogere.
Ligeledes viklede du dig selv ind i en lang række forklaringer om hvad hjerneforskning er, der viste for mig, at du ikke var fortroligt med emnet.
vi ved alle du manipulerer med os, du husker ikke længere fra næse til mund, og du efterrationaliserer så meget at det indimellem er direkte løgn hvordan du beskriver en forudgående hændelse, som den mellem os to såvidt stress og nogle neurobiologiske relevante forhold i den sammenhæng.
men modsat arne, så mener jeg at du nu er så manipulerende at vi ikke skal, bør som kan, ta dig seriøst mere, og du fortjener meget mere en dansende banan

end at det kan betale sig at melde, anmelde, dig til admin for din evindelige nedladenhed og intimidering andre debattører, som dine fordrejninger sandheden konstant. Jeg tror vitterligt du er undskyldt, for du husker ikke længere fra næse til mund, og dine psykiske forsvarsmekanismer har sat enhver form for samvittighed som ønsker hos dig om at være i overensstemmelse med sandheden ud af funktion. Du er simpelthen udenfor pædagogisk rækkevidde i øjeblikket. Og det skyldes altsammen at din US VERSUS THEM debatadfærd hvor du har indforviklet dig selv uløseligt i personforfølgelser, at intimidere og latterliggøre, ringeagte, andre debattører, og det tror jeg aldrig du kommer ud af, såvel som dit evindelige praleri aldrig ej heller vil forstumme sålænge du kan ytre dig, give lyd og tegn fra dig. Det er bare en del af din person, din personlighed. Sådan har du været siden 2003, og det eneste jeg har set er dine utallige forsøg på at forbedre dig, som alle kuldsejler for dig. Og ja nu tror jeg ikke mere på dig, der er intet i dig vi kan appellere til, som ærlighed, hæderlighed, samvittighedsfuldhed, sandfærdighed etc.
|
|
|
|