0
registrerede
23
gæster og
108
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Samspil mellem det fysiske og det sjælelige
|
Hjerneforskning handler om at opnå forståelse af samtlige af hjernens funktioner gennem at studere de elektrokemiske processers sammenhæng, og i den forbindelse er stress-forskning kun et mindre problem. Det var i al beskedenhed dette, jeg forsøgte at gøre dig opmærksom på, godt bakket op af hjerneforskerne på Århus universitet. Det benægtede du så, og afslørede dermed din uvidenhed om den aktuelle hjerneforskning.
Det er jo forståeligt, eftersom du ingen akademisk uddannelse har, og blot slynger om dig med tilegnede fagord, hvis betydning du ikke forstår.
Både google og wikipedia kan være udmærkede kilder til viden for lægfolk, men som akademiker foretrækker jeg altså den viden, jeg får fra anerkendte videnskabelige tidsskrifter og fra forskerne på universiteterne selv. Dit problem er, at du simpelthen ikke forstår moderne videnskabelig tankegang, og derfor misforstår det, du læser.
Som du ser, er det muligt at svare seriøst på dine postulater, uden at forfalde til de barnagtige og underlødige personlige beskyldninger i gadedrengesprog, som fylder dine angreb på enhver, der ikke vil anerkende dig som et videnskabeligt orakel på trods af din manglende uddannelse og forståelse af videnskabeligt fagsprog.
Jeg har fuld tillid til, at den selvstændigt tænkende del af læserne her vil kunne "skille klinten fra hveden" i vore indbyrdes uenigheder om videnskab.
Mvh
Ole Bjørn :o)
|
|
|
|