0
registrerede
170
gæster og
127
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Samspil mellem det fysiske og det sjælelige
|
Ja, Hans, du må nok gribe i egen barm og spørge dig selv, hvorfor du bliver ved med at opsøge "bordellet", som du jo mener at trosfrihed.dk er. Du må jo have et uopfyldt behov.
Dine vilde og underlødige angreb tager jeg ganske roligt. Man behøver jo blot at sammenligne vore indlæg for at konstatere, hvem der praler og hvem der udviser sygelig adfærd.
At have kendskab til fakta og undesøge tingene grundigt er jo ikke noget at prale af, for det er hvad millioner af seriøse forskere gør, og jeg har aldrig givet udtryk for, at mit bagland er "verdens førende forskere". De er blot fagfolk som jeg selv, der søger at bidrage til forskningen med vore egne erfaringer.
Hvorfor dog denne voldsomme ophidselse over, hvad jeg skriver? Jeg tvinger jo ingen til at acceptere forskningens resultater, som det vist tydeligt fremgår af alle, der fortsat vælger at tro på deres eget værdigrundlag, ovenikøbet med min velsignelse. Når jeg redegør for min viden, så er det et tilbud - ikke et krav. Alle må for mig tro, hvad de vil. Men jeg reagerer da på, når missionærer af enhver art søger med falske påstande at overbevise folk om, at de alene har den rette forståelse. Jeg synes at alle mennesker bør have ret til at tænke og vælge selv, uden at blive indoktrineret med virkelighedsstridige påstande.
Det skræmmebillede, du søger at gøre mig til, og det sprog du bruger, siger vist alt om, hvem af os to der har debatkultur.
Mvh
Ole Bjørn :o)
|
|
|
|