1
registreret
(1 usynlig),
31
gæster og
168
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Samspil mellem det fysiske og det sjælelige
|
Utroligt så meget du kan få galt i halsen på en gang, Arne. Jeg har ikke udnævnt nogen til "forsøgskaniner", men helt lovligt og i overensstemmelse med debatreglerne udtrykt forskellige holdninger og noteret mig svarene på mine indlæg.
Du har ingen ret til at kræve at få at vide, hvad andre mennesker tænker, eller hvad de foretager sig iøvrigt, når det ikke angår dig personligt.
Du er ikke blevet sammenlignet med hverken en psykiatrisk patient eller en misbruger. Jeg har blot brugt nogle eksempler på en almindelig anerkendt videnskabelig metode til statistisk behandling af data. Hvorfor det får dig til at "føle dig ramt", må du nok finde svaret på i din egen hjerne.
Jeg har ikke kaldt dig en ikke-person. Det fremgår klart af mit indlæg, at når man som Thomas skjuler sig bag anonymitet, så mister man sine rettigheder som person i juridisk forstand. Man kan som eksempel ikke få tilkendt en erstatning eller vinde en sag, hvis retten ikke aner, hvem sagsøgeren er. Juridiske personer er kun identificerede personer eller selskaber.
Men du har åbenbart intet imod at være forsøgskanin for dit "kærlighedsfulde" univers. Hvordan synes du i øvrigt at du klarer dig som kærlighedsfuld repræsentant for universet? Finder du det i orden, at udvise så megen fjendtlighed overfor andre mennesker?
Mvh
Ole Bjørn :o)
|
|
|
|