annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15659804
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380304
Et andet syn 1989662
Jesu ord 1522485
Åndelig Føde 1515215
Galleri
Nørresundby Rødhus
Hvem er online?
2 registrerede ABC, Arne Thomsen 355 gæster og 34 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Samspil mellem det fysiske og det sjælelige

Kære Arne,

Der er rigtig mange sider med Jonette Crawley Arne, men det var ikke lige den, du her linker til, jeg tænkte på. ... Havde ikke set den heller. ...

Prøv at taste soulbodyfusion.com - der vil så dukke en side op, hvor der står videoer med sbf

Tror, det er den enkleste måde at få oplevelsen på. ... Og så bliver du jo heller ikke påvirket af de mange beretninger om virkningerne fra andre. ...

Jeg selv har oplevet mere ro, fred og forståelse af problemer, jeg ellers tumlede med. smiler Det er så den psykiske del af det, men jeg har under den 2. sbf oplevet rent fysisk, at noget faldt på plads i min krop ... og langvarige smerter forsvandt.

Som jeg er skruet sammen TROR jeg på, at positive ønsker - bøn om man vil - er godt for andre og mig selv ...

og det gode her - og det, som især har fascineret mig er, at man stille og roligt - i al ubemærkethed - kan være med til at støtte sine medmenneskers kontakt med sjælen. ...

Som behandler i gammeldags forstand har man jo oplevet, at klienter lagde ansvaret over på deres behandler, men her tages det hjem via ens egen Sjæl, som allerbedst ved lige nøjagtig, hvad hver og en af os har brug for og kan capere til enhver tid....

For mig betyder det både en enorm tryghed og er selvfølgelig baseret på tillid til alle menneskers kærlige sjælspotentiale. ...

Kære Ole,

Jeg kan sagtens forstå din skepsis, men tænker alligevel, at du - med al respekt for din tilgang i øvrigt - blander begreberne lidt sammen, når du sammenligner det, Læger uden Grænser gør .. og det, Jonette Crawley har sat i gang over hele verden. ...

Læger uden grænser har vi støttet i mange år, for det kan jo kun aftvinge den dybeste ærefrygt og respekt for det arbejde, de udfører i verdens brændpunkter. ...

Det, Jonette Crawley ønsker for os alle er jo, at vi bliver mere bevidste om det lys, vi alle indeholder ... og begynder at leve det endnu mere ud på det sted, hvor vi nu engang hver især er sat i livet. ...

TROR egentlig meget på Mandelas ord om, at mennesker er mere bange for lyset i sig selv end for mørket, så det kræver altså noget af en indsats at overbevise os om, at vi ér lys.

Jeg kender ikke til J.C.´s økonomi, men jeg har tillid til, at noget som er større end vi ... måske Universet ... måske Gud ... kald det, hvad man vil ... bruger hende i det godes tjeneste. ...

Er jeg naiv? Ja, måske ... men det er i hvert fald sådan, jeg føler, tingene falder på plads i mit indre univers. ...

Og du er jo så i din fulde ret til så at tænke, at der er noget, som har sat sig på tværs dér. smiler ...

m.v.h.
zenia
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
20/04/2024 13:31
Vigtige præciseringer
af ABC
20/04/2024 13:23
Kom op på bjerget...
af Anonym
20/04/2024 06:35
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Nyheder fra DR
Region vil tage hul på milliardlån til..
20/04/2024 12:26
Coops regnskab går i minus med 717 mill..
20/04/2024 11:31
Clara Tauson er finaleklar uden kamp
20/04/2024 11:28
Haiti er hærget af vold: Bander bortfø..
20/04/2024 11:04
Politi undersøger sprængning af pengea..
20/04/2024 10:06
Nyheder fra Religion.dk