annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15656649
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380018
Et andet syn 1989419
Jesu ord 1522387
Åndelig Føde 1513952
Galleri
Narcissisten og legebarnet!
Hvem er online?
0 registrerede 357 gæster og 31 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Død og Liv

Hej ARNE.
Og jeg må sige" I guder" hvor kan det väre svärt at forstå hvor mennesket i virkeligheden står, jeg kan da godt se at du fravälger guder af enhver art, men alligevel beundrer mennesket knäfald for disse väsener, det ville så også väre i orden med mig, hvis ikke at netop guderne har en så stor magt at de skal respekteres og "tilspörges" i hverdagslivet, man skal respektere at det troende mennesker stiller en masse krav til både det ene og andet, staten er befängt med troen, stötter en af de mange trosretninger som er den, den rette vej, staten har intet med gudehallöjet at göre efter min mening, den skal ikke stötte noget så tåbeligt.

Mennesket verden over er underlagt de troenes luner, ja hele verden styres af troen, eller troen om ca. 5000 guder, der har forplumret tilvärelsen for mennesket, bare se hvordan muslimerne i den grad er afhängige af deres terrorrist muhammed og allah, og de kräver at vi skal respektere deres tro, gu vil vi ej respektere nogen tro overhoved, tro er for mennesker der ikke kan/tör stå alene og tage deres egne beslutninger, verden har ikke brug for religionerne, men religionerne har brug for verden/tåberne.
Her i huset har min viv lige väret i Thailand hu hej, da hendes uvorne fätter körte sig ihjel på sin motorcykel og skulle begraves, efter hjemkommen fra begravelsen har vi fået et spögelse i huset, hendes döde fätter spöger, så min viv må sove sammen med sin 18 år gamle datter, da hun nu ser spögelser hele tiden ög det er ganske vist, spörg bare munkene, det ved de alt om, det er der igennem at man fra barnsben har lärt, at der er spögelser til- ha ha.

Jo verden vil bedrages og det er den blevet i sådan en grad af religionerne, og folket bifalder det - mennesket er alligevel ikke så klogt som man påstår, det har nogle alvorlige brister, når man hörer; det er sku da "södt" det ham gadekrydset Jesus siger og ser det du kan läse i de skönlitteräre bibler, koraner og lign. värker- lögn fra ende til anden.
Og hvad der er grunden til at verden "ER" til og hvorfor, får vi nok aldrig nogen forklaring på, så der kan stadig brygges nye " spändende" historier om netop dette. men lad dog guderne blive udenfor, de har forvoldt nok skade og de er kun til besvär, nedslagtning af uskyldige mennesker, död og ödeläggelse.

Go söndag.
Seneste indlæg
Til papirkurven?
af ABC
19/04/2024 23:57
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Nyheder fra DR
Er du vågen? Hvis du er heldig, kan du ..
20/04/2024 03:04
Efter et døgn med massiv hastighedskont..
20/04/2024 02:43
Folkekirkens Nødhjælp: Rekordmange pen..
20/04/2024 01:18
Præsident Zelenskyj efterspørger igen ..
20/04/2024 00:03
Pogacar håber, at Vingegaard kører Tou..
19/04/2024 23:36
Nyheder fra Religion.dk