annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703557
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383558
Et andet syn 1992840
Åndelig Føde 1529234
Jesu ord 1524620
Galleri
Vinter Nytårs Løbehilsner fra Nordjylland
Hvem er online?
0 registrerede 428 gæster og 39 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Det rigtige svar

Hej Simon.
Da løb din computer vist af med dig, indrømmet det blev en lang "smøre".

Mit antireligiøse indlæg skal som tidligere sagt nærmest ses som en gang modvægt til alle de gentagne udgydelser fra Thomas, og så er de også meget sjove historierne fra Dawkins og Hitchens, så dem vil jeg stadig finde flere af og vedlægge mine indlæg.

For mig er religionerne overhovedet ikke beskyttet, man kan ikke beskytte en gang løgn og vrøvl, bare fordi en masse mennesker TROR på historierne og ja der er da gode mennesker der tror på det hele, men det bliver det jo ikke mere rigtigt af.
Religionerne har skabt og skaber stadig skel mellem menneskene, de gode troende og de knap så gode umenneskelige ateister, som nogle steder ikke kan fremstå med deres ateisme.

De troende har altid fremstillet sig som de bedste mennesker i verden og har foragtet ateisterne, hvilket jeg fra barnsben har oplevet, bl.a. i min skole fordi jeg ikke ville fremsige salmer mm i religionstmerne, fordi som jeg sagde til min religionslæreinde ; jeg tror ikke på det, og som straf derpå blev sendt til rektor for at få en skideballe, som jeg så ikke fik, men dette er en genudsendelse, har skrevet om det før.

Verden er blevet styret af religionerne og bliver det stadig mange steder og det skulle ikke undre mig om ikke at sharia lovene en dag blev virksomme her i Danmark, med den hastig stigende muslimske befolkning, vi ser hvordan de prøver at få overtaget i mange afrikanske stater og i EU myldrer de frem, de har vist kun et mål, overtagelse af alle stater, det er jo et krav fra helvedes bogen koranen.
Religionerne er årsag til splid og koster enormt mange penge,der kunne have været brugt til betydeligt bedre formål, bedre behandling af syge, bedre behandling af ældre i omsorg, istedet for et sidde i en faldefærdig kirke med foldede hænder og se fromme ud, mens en præst for ethundrede og syttende gang fremsiger de samme bønner, taksigelser, til en noneksistent gud, simple løgne som tosserne sku tror på, selvom der er flere tilsyneladende kloge mennesker med i flokken, der helhjertet støtter showet, de er blevet godt inddoktrineret som små og kan nu ikke slippe forbindelsen, selvom de muligvis ved, at de er på galt spor.

Og når man nu hører Hansemands udgydelser af værste skuffe, som sikkert ikke mange forstår en disse af, så ser man rigtigt hvad religionerne har forårsaget, side op og side ned af den rene volapyk, man ved ikke om manden er religiøs eller driver gæk med folk.
-----------------------------------------------------------
Pas på! jeg slagter din gud og hænger ham på hjul og stejle.


Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 08:48
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ge..
27/04/2024 10:29
Norge forment adgang til internationalt ..
27/04/2024 10:02
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ne..
27/04/2024 09:41
Grøn-billetter udsolgt på rekordtid
27/04/2024 09:29
Københavnske skoler skal have hjælp ti..
27/04/2024 09:13
Nyheder fra Religion.dk