annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15636203
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2378582
Et andet syn 1987921
Jesu ord 1521553
Åndelig Føde 1506205
Galleri
Limfjorden Nørresundby siden
Hvem er online?
4 registrerede ABC, Arne Thomsen, Hanskrist ,(1 usynlig), 105 gæster og 32 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet

Hej RM..

Smuk musik, tak for hende - som jeg husker ret vel fra herlige fester. Jeg har intet musik af hende, som jo er en smuk lyriker og som sikkert har et stort publikum. Netop da er YT go', så man ik' til sidst lever i musik- og bogreoler ;)

Ja, jeg ska' da lige love for der er lyrikmotion på drengen i denne tid, ik' så ringe endda, selv næsen løber af med os, dvs. min med - jeg er endda blevet pyntet med indtil to flotte "fornølelsessår" på læben, og dvs. 0 bassegris - jeg ku' i skæret fra nattens stearinlys sagtens sætte mig ind i det Jammersminde den ellers intelligente Leonore måtte gennemleve, alt imens hende der aldrig snorker, så at sige akkompagnerede så smukt til partiturets sideskift. Og dér lå jeg så og undrede mig over hvorfor denne kvinde, der ellers ku' levere et skæmt så saftigt at bådsmænd blev røde til hårrødderne, dog valgte at udleve al sin kvide i et tårn så blåt, og så op og ned af personen hun må ha' hadet til grunden, nemlig Sophie Amalie, hvis triumf det jo var at ha' styrtet Leonore, fremfor at være blevet i Sverige under den konge der gav hende godser at håndtere. Værket blev til i to hovedafdelinger, hvor første del blev affattet omk. 1674 og er den mest spændende læsning. Hvad kvinder dog gør for kærligheden, ak ja, når den ellers ikke har fået "fornølelsessår".

God aftenskaffe, ska snart kvittere med et andet lille digt.

mvh
Simon
Seneste indlæg
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
15/04/2024 21:53
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
15/04/2024 16:20
LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E
af ABC
15/04/2024 08:27
Ramadan-måneden
af ABC
14/04/2024 23:00
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
14/04/2024 14:12
Nyheder fra DR
Mette Østergaard stopper på Berlingske..
16/04/2024 09:51
Børsens kobbertag gør brandslukning va..
16/04/2024 09:49
Ministre reagerer på branden: '400 års..
16/04/2024 09:04
Brand i Børsen: Politiet fraråder unø..
16/04/2024 08:55
Arrivederci til Arriva! Togselskab dropp..
16/04/2024 07:23
Nyheder fra Religion.dk