annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15887480
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399643
Et andet syn 2004214
Åndelig Føde 1606138
Jesu ord 1534708
Galleri
Folkemødet 2013
Hvem er online?
0 registrerede 553 gæster og 157 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Michael
Emne: Re: Følelser kontra fornuft.

Kalder du det for angreb, at der er nogle, som føler trang til at forsvare sig selv, Ole Bjørn.

Er der nogen på denne debat, som er en terrorist er det da dig. Er der nogen som terroriserer debatten, så er det dig.

Er der nogen, som ikke vil acceptere en anden mening end den, man selv har, så er det dig.

Vi vil alle gerne diskutere vore forskellige meninger, men bliver altid stillet overfor, at det er dig, som har skabt denne debat og vi bør derfor alle indordne os under dit herredømme.

Hvor ynkeligt er det. Og selvfølgelig har du ret til det, det er kun svagpissere som RoseMarie, der synes at du er fantastisk.

Du kender sikkert til Lincolns betragtning: ''man kan narre nogle mennesker altid og alle mennesker i nogen tid, men man kan ikke narre alle mennesker altid.''

Jeg havde et billede af dig, som en klog mand. Nu har jeg et billede af dig som en bitter gammel mand, der sidder på et plejehjem og udspreder gylle udfra de populærvidenskabelige værker, som han har læst.

Der er intet original i det, som du siger.

Du vil nok opfatte dette indlæg som et personangreb og få det slettet, men er der nogen som gør denne debat til personangreb så er det dig.

Du kender mig ikke, så jeg vil gerne være fri for dine konstante angreb på min personlighed.

Kan du ikke føre en sober debat og gå efter bolden i stedet for manden, så synes jeg, at du skulle forlade debatten, så vi andre kan udfolde vore forskellige menninger uden konstant, at skulle tage stilling til dine overhøjhedskommentarer og din konstante gøren dig selv bedre end alle os andre.

Misforstå mig ikke. jeg er ikke spor vred.

Jeg synes bare, at du er et ualmindeligt lille menneske.

Har jeg ret? smiler



Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
15/05/2024 05:37
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Boeing i nyt stormvejr: Anklages for at ..
15/05/2024 02:59
Efter brokollaps i Baltimore: Containers..
15/05/2024 01:41
For tredje gang ligger der en haj på fo..
15/05/2024 00:41
Tidligere advokat for Trump grillet unde..
14/05/2024 23:47
Heftige kampe tvinger Ukraine til at fly..
14/05/2024 23:38
Nyheder fra Religion.dk