annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705206
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383701
Et andet syn 1992932
Åndelig Føde 1529625
Jesu ord 1524671
Galleri
Glædelig Jul og et Godt Nytår
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 483 gæster og 33 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Den Evige Pseudoforståelse.

Kære Zenia, Ole og Hans,

Jeg har sådan glædet mig til at besvare Arnes "Jeg Er"-indlæg. Men nu ser jeg til min store ærgrelse, at de personlige konflikter hærger denne tråd. Jeg kan forstå, at indholdet fra chatten pludselig er vævet ind i tråden her med angreb om at være "syg i hovedet", "en kujon", "en hykler", og ... ja, den får ikke for lidt.

Jeg håber, at I vil reflektere over, hvad det er, I gør debatten til på denne måde. Er det virkelig sådan, at I vil leve jeres liv? Daglige kampe bag en skærm hvor man sviner sine medmennesker til? Hvad er det, et menneske gør sig selv til, hvis det handler sådan dag ud og dag ind?

Hvis I vil fortsætte disse umenneskelige stridigheder, vil I så ikke tage dem hen et andet sted? I kan f.eks. skrive privat til hinanden. Der er også en "arena" her på siden, hvis jeg ikke tager fejl.

Sådanne stridigheder kan nok få en tråd til at eksplodere og blive meget lang. Men da "blomstrer" den kun i had og ødelæggelse. Jeg vil hellere en tråd, der blomstrer langsomt, støt, i kærlighed.

Denne tråd er ment til at handle om "Den Evige Filosofi", og som en måde at dele den glæde det er at række dybt ind i os selv - ind til den uselviske kærlighed, den rene væren, Gud.

Jeg håber, at I sammen med mig og andre vil gøre Trosfrihed til et inspirerende og kærligt sted at være.

Og igen beder jeg om, at I vil holde tråden her på sporet. Den har fået lov til at leve længe på sit emne, og det vil jeg gerne gøre en indsats for, at den vil fortsætte med. Så stop jeres stridigheder. Tag dem hen et andet sted.

Fred,
Thomas
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 16:10
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Store mængder kokain fundet i banankass..
27/04/2024 16:14
20 soldater dræbt i Cambodja ved eksplo..
27/04/2024 15:51
Støttedemonstration vil have Spaniens p..
27/04/2024 15:26
Danske badmintonkvinder åbner Uber Cup ..
27/04/2024 15:24
Svensk politi siger, at de besøgende ti..
27/04/2024 15:05
Nyheder fra Religion.dk