annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15809284
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2394275
Et andet syn 2000081
Åndelig Føde 1570291
Jesu ord 1530881
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
3 registrerede Arne Thomsen ,(2 usynlige), 50 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: At "stene"


Ja, Arne, dine kommentarer er helt og aldeles overflødige.

Når du ikke vil tage afstand fra Thomas debatstil, og du i tilgift gentagne gange også roser ham, og du kalder kritik af hans stil for svinestreger, så kan det næppe opfattes på andre måder, end at du forsvarer hans "ret" til at skrive smædeindlæg og løgne om andre debattører og optræde under flere pseudonymer.

At give ordrer forudsætter, at man har myndighed over den, som man befaler noget, og da jeg ikke har nogen form for myndighed over dig, kan jeg ikke give dig ordrer, men kun opfordringer.

Du viser gang på gang, at dit kendskab til ganske almindeligt dansk er yderst mangelfuldt, eller alternativt at du bevidst forsøger at misinformere andre læsere. I begge tilfælde mister dine ord enhver troværdighed.

Kan du ikke snart lære, Arne, at når du som udgangspunkt kun ønsker at kværulere og miskreditere dine moddebattører, så havner du uvægerligt i en tabersituation, hvor du er til grin for alle normale mennesker. Det er umuligt at argumentere mod fakta, som kan bevises.

For min skyld må du gerne fortsætte, for det billede, du søger at tegne af mig som årsag til de ørkesløse diskussioner, bliver mere og mere tyndslidt. Det må efterhånden stå klart for alle, at det er dine vanvittige beskyldninger mod andre debattører, der trækker dialoger mellem dig og andre ned på et uinteressant plan. gaber

Men det er du nok for gammel og dumstædig til at forstå. ler

Ole Bjørn :o)

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Tikka
08/05/2024 20:49
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Nyheder fra DR
Omstridt VM-kys sender tidligere spansk ..
08/05/2024 20:34
USA sætter våbenleverance til Israel p..
08/05/2024 19:26
Dødstal efter oversvømmelser i Brasili..
08/05/2024 19:06
Kommune politianmelder tidligere borgmes..
08/05/2024 18:29
De røde og de hvide bliver revet væk: ..
08/05/2024 18:27
Nyheder fra Religion.dk