annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 523 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Denne her gjorde indtryk på mig ...

Hej Arne.
Jo jeg er lykkelig uvidende, men vil ikke sige om hvad, jeg udtrykker en fast tro på meningsløshed påstår du, jeg siger bare at der ingen mening er med vort liv-stadigvæk og du har endnu ikke svaret mig på, hvis der er en mening med alt, hvad er så meningen med en loppe???

Nu ved jeg ikke lige hvad "jungleloven" siger og kan derfor ikke bekræfte at jeg lever efter den, men jeg lever ihvertfald ikke efter de religiøses love, dertil er mit IQ for højt ha ha.

Jeg vil hverken afskaffe trosfriheden eller ytringsfriheden, men vil altid sige min mening uden omsvøb, det er vist mere end hvad man kan sige om mange andre ingen nævnt ingen glemt.

Før i tiden var der nærmest dødstraf for at sige sin mening om de troende/religionen, havde jeg levet på den tid, ville jeg være som et jaget dyr, så slemme er vi ateister ikke, nu hvor vi har fået overtaget over de før så morderiske hellige tosser, det er en af grundene til at jeg ingen respekt har for dem og håner dem for deres selvnedværdigende intelligens, for ikke om at tale om præsterne der talte ned til deres får, ja det kan vel stadig opleves, at præsterne føler sig som noget ophøjet, hævet over folket, dem kan jeg godt spænde ben for, men vore veje mødes nok ikke.

Men bortset fra det, har jeg haft en skøn dag, fældede lidt høje birketræer, der var blevet lidt farlige for mit hus, så jeg fik varmen i det skønne efterårsvej, hvor solen skinnede igennem træernes kroner, nu den står lavt på himlen ( hvorfor siger man himlen, det er jo en dårlig forklaring, et gammelt udtryk der bliver hængende, det er jo jorden der har drejet sig og ikke solen der står lavt, den står hvor den står.) Undskyld Arne at jeg blev lidt videnskabelig, det lir du ikke.

sov godt
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk