annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 16058609
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2418866
Et andet syn 2016264
Åndelig Føde 1670569
Jesu ord 1542688
Galleri
Svensk træhus
Hvem er online?
0 registrerede 120 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Guder og det guddommelige

Hej allesammen, Arne her

Hvordan kommer jeg videre efter at have beskyldt HansKrist for ikke at have skrevet om de spontane suveræne livsytringer og så en Google søgning viser at den eneste i hele Danmark der har sat de tre ord sammen er HansKrist og endda et utal af gange.

Endda i 2016 skriver jeg til HansKrist at hans tale om de spontane suveræne livsytringer har inspireret mig til at få kigget nærmere på fænomenet - begrebet


Eneste måde at komme videre på er selvfølgelig klart at tilkendegive at jeg tog fejl og at ingen i hele Danmark har som HansKrist i hele to årtier skrevet om de spontane suveræne livsytringer

Undskyld HansKrist at jeg gjorde dig uret, venlig hilsen Arne

PS:

iøvrigt ser jeg ingen grund til at nulstille og opfinde et nyt emne, hvorfor jeg ivrigt i øjeblikket studerer hvad HansKrist har skrevet om de spontane suveræne livsytringer

Og jeg må sige det er spændende læsning og manden har en ufattelig go poetisk pen når han vil beskrive et fænomen som de spontane suveræne livsytringer som han endda formår at kontekste tværvidenskabeligt som ingen andre, og især hvordan han kobler den suveræne livsytring: talens uimodståelige åbenhjertighed sammen med vores ansigtsudtryk og personlighed - karisma, og den polyvagale teori såvidt vores autonome nervesystem er originalt og aldrig set før i verden

Vh Arne

Der endelig langt om længe har indset at jeg af en eller anden grund aldrig har behandlet HansKrist fair -

Og jeg talte om injurier og ville for kort tid siden anlægge sag imod HansKrist, men nu erkender jeg at det nærmere burde være HansKrist der anklagede mig for injurier, for hvor har jeg sagt mange ydmygende æreskrænkende ting om HansKrist igennem årene, min sidste påstand var at han aldrig havde skrevet om de spontane suveræne livsytringer og før det insinuerede jeg offentligt at hvad han skriver får mig til at tænke på en psykiatrisk diagnose


Hvorfor opfør jeg mig sådan overfor HansKrist, jo fordi den guddommelige kærlighed der er i alt selv i min PC den lever også i bedste velgående i mine aversioner imod HansKrist - så det er et udtryk for den guddommelige panteistiske kærlighed der er i alt - selv i mine injurier rettet mod HansKrist


-0-0-0-0-0-

Arne for pokker vi skal gøre fremskridt og vi skal videre i teksten og det kræver at du følger, hvad du selv sætter igang, til dørs

Vi skal have gestaltet og afrundet det her med de spontane suveræne livsytringer med en smuk sløjfe
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
04/06/2024 14:04
Adskille stat og kirke?
af Arne Thomsen
04/06/2024 14:02
Spiritualitet
af Arne Thomsen
30/05/2024 16:33
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Nyheder fra DR
'En kæmpe festdag': Dansker vinder 760 ..
05/06/2024 00:36
Hamas kan ikke acceptere nyeste forslag ..
04/06/2024 23:35
Sloveniens parlament vedtager at anerken..
04/06/2024 22:04
Næsten hver anden af os er på hospital..
04/06/2024 21:32
Travlt fodboldlandshold er på førstehj..
04/06/2024 20:07
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Biden og Zelenskyj skal mødes under fra..
05/06/2024 01:53
Nyt studie i dansk sædbank afliver myte..
05/06/2024 01:53
Ekspertudvalg i USA stemmer nej til MDMA..
05/06/2024 01:53
Nye pengesedler med portræt af kong Cha..
05/06/2024 01:53
Republikanere vedtager sanktioner mod kr..
05/06/2024 01:53