annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15738219
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2387905
Et andet syn 1995517
Åndelig Føde 1535871
Jesu ord 1527186
Galleri
Hønseskidning i Svaneke
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 142 gæster og 253 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Tikka
Emne: Re: ”Den fuldkomne helhed”


Man bestemmer bestemt selv hvilke spørgsmål/indlæg man vil reagere på, også selv om det er besvarelser på ens egne indlæg, lige som du jo heller ikke eksempelvis har kommenteret på sidste indlæg til dig i tråden "Retten til at dø."

Det jeg ville vise dig var, at du anklager en debattør for ikke at svare, samtidig med at du selv vælger hvem og hvad du besvarer af indlæg og spørgsmål.

Derfor virkede det også som misbrug af mig/mit navn

¨¨¨¨
Arne: Jeg er ked af, at du føler dig "misbrugt" af mig.
Det har ikke været min hensigt - ligesom jeg er overbevist om, at det heller ikke er din hensigt, når du diskuterer "lægprædikanten" med Simon


-Jeg mener ikke jeg diskuterede dig med Simon.

Jeg påpegede jo netop ”vand til hele linjen” … #20814 - 05/06/2016 01:27 … altså (også) til Simon.

Da modsvaret kom … #20818 - 05/06/2016 12:42 … måtte jeg jo vide, hvorfor han svarede, som han gjorde, ikke for at diskuterer dig, men for at høre om Simon … men indrømmet … jeg tænkte godt selv, om det var klogt, men kunne ikke lade være.

Jeg vil fremover passe på med, hvornår jeg kontakter andre på debatten, for sikke noget rod det har medført.

¨¨¨¨
Arne: "Jeg vil søge at undgå at provokere dig … "

Du er velkommen til at provokere mig, det er vel det, der sker på en debat … og som eksempelvis kan styrke ens tålmodighed mm. …

… men hvis du vil undlade at bruge mit navn "i kampens hede" for at få en anden debattør "på banen" og angribe denne på baggrund af det, vil jeg være glad.

Du må selv "ta’ tyren ved hornene" eller forblive tavs.

Men jeg indrømmer gerne, jeg havde "en kort lunte" i går, og jeg håber ikke det gentager sig, da det bestemt kunne ha’ været gjort mere elegant.

Så jeg undskylder min hidsighed, og håber ikke det har skadet dig.

Selv blev jeg "skadet" smiler
Det er ikke sundt at være så tosset, men jeg måtte jo grine lidt af migselv da flere ting gik galt på turen til kirkegården på grund af denne sindsstemning. Selv min mor blev inddraget. smiler

Ja selv nu påvirker det mig … og overasker mig, da jeg ikke i mange mange år har tilladt mig at te’ mig sådan, så jeg må igen tænke på "det gode menneske" og bibelens ord om at agte andre højere end en selv.

Jeg vil ønske dig en god dag. smiler

¨¨¨¨
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
30/04/2024 14:16
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Se billederne: 1. maj markeret verden ov..
02/05/2024 00:00
Missilangreb i Odesa igen, igen: 13 er s..
01/05/2024 23:16
Arizonas senat forkaster abortlov fra 18..
01/05/2024 22:07
21-årig kvinde løsladt i mørklagt ter..
01/05/2024 21:51
New York vil føre voldtægtssag mod Har..
01/05/2024 20:49
Nyheder fra Religion.dk