annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
18 september Rødhus strand
Hvem er online?
0 registrerede 312 gæster og 48 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Satan er menneskehedens sande Gud

Vedrørende "kristen kærlighed":

Den jødiske/kristne bibel er propfyldt med blodofring- MENNESKELIG blodofring. De fleste kristne stoler på, hvad deres præst/prædikant siger og/eller er for dovne eller mentalt udfordrede til at researche selv. Hvor mange mennesker TÆNKER VIRKELIG?? Ud over de åbenlyse mennekselige blodofringer til Jehova, fandt blodbad efter blodbad sted under ledelse af og med diekte ordrer fra dette blodtørstige væsen i form af en lang række krige og andre former for umenneskelighed.


Hellige ikke-jødiske tekster og skrifter er blevet erstattet med dette jødisk-opfundne og skrevne svineri. Der er intet spirituelt over det, blot mord efter mord, ikke anderledes end det jødisk kontrollerede Hollywood og dets endeløse fokus på vold, blodsudgydelse og mord.


Anden Mosebog 22:29 “Din Lades Overflod og din Vinperses Saft må du ikke holde tilbage. Den førstefødte af dine Sønner skal du give mig. ”


Ezekiel 20:25-26 “Derfor gav jeg dem Anordninger, som ikke er gode, og Lovbud ved hvilke de ikke vandt Liv; “
20:26 “jeg gjorde dem urene ved deres Gaver, idet de lod alt hvad der åbner Moders Liv, gå igennem Ilden; thi jeg vilde have dem til at stivne af Rædsel, at de måtte kende, at jeg er HERREN. ”


Anden Samuelsbog 21 er et andet eksempel på blodofring for at formilde Jehova.


21:6 lad syv Mænd af hans Efterkommere blive udleveret os, for at vi kan hænge dem op for HERREN i Gibeon på HERRENs Bjerg!" Kongen sagde: "Jeg vil udlevere dem!"
21:9 og udleverede dem til Gibeoniterne, som hængte dem op på Bjerget for HERRENs Åsyn. Således omkom alle syv på een Gang, og de blev dræbt først på Høsten, i Byghøstens Begyndelse.


21:10 Men Rizpa, Ajjas Datter, tog sit Sørgeklæde, bredte det ud på Klippen og sad der fra Høstens Begyndelse, indtil der atter strømmede Vand fra Himmelen ned over dem; og hun tillod ikke Himmelens Fugle at kaste sig over dem om Dagen eller Markens Dyr om Natten.


Når syv mænd koldblodigt bliver myrdet for at formilde Jehova i håb om, at han vil ende en hungersnød, kan man kun kalde dette et menneskeligt blodoffer.

uddrag fra
http://afslørkristendommen.dk



Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Verdens største parlamentsvalg er skudt..
19/04/2024 07:23
Aarhus kæmper for ny kaserne for cyberv..
19/04/2024 06:53
Over 100 demonstranter anholdt på prest..
19/04/2024 06:11
16-årig sigtet for terror efter knivsti..
19/04/2024 05:33
Nyhedsbureauer: Luftforsvar aktiveret fl..
19/04/2024 04:32
Nyheder fra Religion.dk