annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
0 registrerede 1012 gæster og 1284 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Satan er menneskehedens sande Gud

Fordi en masse viden er blevet fjernet systematisk af de kristne kirker gennem mange århundreder, er der meget lidt tilgængelig information om, hvordan man aktiverer og hæver kundalinien. De fleste formår nutildags ikke at gøre det, og dem, der gør, ender med at få problemer, fordi de gør det forkert. Vi arbejder direkte med Satan selv og har derfor den hensigtsmæssige måde at gøre det. I kundalini-yoga bruger man ofte mantraet "SaTaNaMa" og "Satnam", hvilket taler for sig selv.

Det er den ene del af det. Den anden del går ud på, at en forholdsvis lille klike af individer forsøger at holde denne viden for sig selv, navnlig den katolske kirke, som er kristendommens hjerte. Fordi viden fører til kraft. Bogstaveligt talt. Med andre ord når man ikke særlig langt, hvis man begynder at udvikle sine spirituelle kræfter, hvis man er alene, da de, som gerne vil holde på magten, forsøger at stoppe en. Det er den samme gamle historie. Se blot på hvad der blev gjort under inkvisitionen og med hekseafbrændingerne, hvor dem, der havde viden, blev udryddet.

www.afslørkristendommen.dk/Inquisition.html

Som dedikerede spirituelle satanister, beskytter Satan og hans Dæmoner os mod dem, så vi frit kan meditere og aktivere vores siddhier (spirituelle evner, såsom telepati, telekinese og klarsyn) og færdes frit uden at frygte at blive slået ihjel af ovennævnte, som selv er meget bevidste og dygtige til brugen af sort magi.

Jeg foreslår på det kraftigste, at du læser Fryden Ved Satan hjemmesiden. Jeg tror, du vil finde den interessant og meget givende.


Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Udenrigsministeriet lemper rejsevejledni..
22/06/2026 18:52
37-årig erkender hvidvask for millioner
22/06/2026 17:36
The Smiths-guitarist sælger 80 af sine ..
22/06/2026 16:56
Endnu en person fundet død i sø i Rosk..
22/06/2026 15:48
Tidligere amerikansk centralbankchef er ..
22/06/2026 15:02
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Yderligere to anholdt for angrebsplan mo..
22/06/2026 23:58
Israel vil fastholde den militære kurs ..
22/06/2026 22:41
SpaceX-aktien styrtdykker efter højtfly..
22/06/2026 21:13
Ornitolog kalder sjældent fuglefund for..
22/06/2026 20:43
Ni familiemedlemmer til afdøde Ebbe Pre..
22/06/2026 18:31