annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 18673273
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2574749
Åndelig Føde 2243224
Et andet syn 2124289
Så er der linet op... 1726396
Galleri
Nødstrømsanlæg
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 384 gæster og 249 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: ISLAM ER VERDENS FARLIGSTE RELIGION.

Tag nu og stop med dine løgnagtige påstande, Ransom.

Jeg har ikke afvist SBI undersøgelsen. Den svarer til min egen opfattelse af situationen, som jeg allerede har gjort opmærksom på.

Den øgede muslimske vold jeg taler om, er ikke et ghetto-fænomen. Den finder sted på mange planer, og i alle lande verden over. Det var dig, der drog nogle udtalelser af Benny Schytte fra en pressemeddelelse ind i billedet, hvor han udtaler at volden blandt unge ikke er steget i halvtreds år. Du påstod endvidere at det var resultatet af en videnskabelig undersøgelse fra Aalborg Universitet.

Det har jeg så konstateret også er løgn. Det var ikke en sociokriminologisk undersøgelse, men, som jeg gættede, en undersøgelse af unges brug af faciliteter omkring beboelsesejendomme. Schyttes historiske sammenligning har ingen relevans til undersøgelsen, og denne kan således ikke bruges i din argumentation, som du endnu ikke har kunnet fremlægge nogen dokumentation for.

Den verdenskrig jeg taler om ledes af fanatiske imamer, politikere og magthavere i Mellemøsten, og den består i opfordringer til vold og mord og financiering af islamisk propaganda, uddannelse af terrorister og financiering af deres aktioner og politisk afpresning af vesten. Det er ikke unge muslimer der sidder i et cykelskur i Vollsmose og planlægger slaget. De er bare ofre for indoktrineringen, pressionen og den sociale ulighed, der er fulgt i kølvandet på en ukontrolleret indvandring.

Du kan påstå lige så meget du vil, men du er ikke kommet med et eneste argument, der kan modbevise min påstand, som er almen viden. Det er først i de senere år at Vesten har været udsat for muslimsk kidnapning og henrettelser af vesterlændinge, selvmordsbombere, muslimske massevoldtægter, muslimske drengebander, krav om særbehandling af muslimer, afbrænding af ambassader og flag og voldsomt hadefulde taler af imamer på TV.

Du er muligvis så ung, at du ikke har oplevet andet, og dit kendskab til moderne historie har vi jo set er mangelfuldt, men jeg kan fortælle dig, at sådan var det ikke for bare tyve år siden. Jeg har rejst Mellemøsten tyndt uden nogen sinde at skænke det en tanke, at det kunne være farligt. Jeg har været i landdistrikter, i private hjem og vandret rundt i souq'erne med min kone i shorts og uden hijab, uden at der var risiko for andet end højst et par misbilligende blikke. De tider er forbi.

Du kommer ikke langt med postulater, der strider imod den virkelighed, som enhver kan se foregår her og nu.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Seneste indlæg
Spørgsmål
af Arne Thomsen
21/09/2024 00:59
Gud
af Arne Thomsen
21/09/2024 00:14
Er der en reformation på vej...
af Arne Thomsen
20/09/2024 23:06
Vigtige præciseringer
af somo
15/09/2024 10:08
,,Lad os tale om tro,,
af Hanskrist
14/09/2024 11:42
Nyheder fra DR
En person er stukket ned i København: P..
21/09/2024 01:58
Harris forsøger at få Trump til at sti..
21/09/2024 01:25
FN: Eksplosioner i Libanon var et brud p..
20/09/2024 22:45
De første amerikanere stod i kø til at..
20/09/2024 21:52
DMI varsler tåge i dele af landet
20/09/2024 21:28
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Konservative vil have ny model for bolig..
21/09/2024 00:07
Politi afspærrer Gothersgade efter mand..
20/09/2024 23:48
Israel efterforsker videoer af soldaters..
20/09/2024 23:01
Harris forsøger at stable ny debat mod ..
20/09/2024 22:30
Skib med sprængfarlige kemikalier når ..
20/09/2024 20:06