Sandheden sker på forskellige måder om kærlighed.
idag møder jeg, hvor jeg ved den cafe bare er som, jeg er uden stræben efter alt i verden, hvor jeg ligner intet!
Pludseligt kontakter en vistnok tæt på jævnaldrende mig, hvor det hele om os virker ifølge jeg tvillinge sjæle eller faktisk ´den eneste ene´, fordi vi om alle informationer virker ´ens´- øh, ligesindet?
Hendes venner afbrød vores snak efter en time...
Jeg synes, at ´overvældende...
Hun forstår let mig om modgang, frigørelsen og så videre altså lignene min ´prøvelse´ dog ikke ligeså ekstremt.
Totalt harmoni mwed hende....
Som nyt har dog ikke tilbudt hende mit nummer, men hun i sit travle liv med min derfor tålmodighed vil mødes også i Facebook pr. aftale.
Om åndsgaver håber jeg, at hun er med der, fordi hun ved også om skæbne ´viljen´, at vi mødes ´rigtigt´...
I min modne alder. hvor udseendet ikke er vigtigst andet end vores øjenkontakt ifølge hende ´energi´, så igen jeg ´overraskes´ af min spontane cafe besøg ´sjældent p.t....
Åh nej forelseksel er galskab, men på den ´rummelig´ cafe for mangfoldigt os møder jeg, da jeg altså uventet uden den dag brusebad, tandbørstning og smart tøj møder en ligeglad med falskhed hvinde...
I vores samtale totalt ´fælleshed´, hvor jeg bare er mig selv...
Nå, men jeg tør næsten ikke se om, hun er min ´facebook ven´...
Om ´mobning, ´rebel´ og så videre vil hun om jeg selv bevidst møde (uh, giver mig en chance)...
Hilsen Gerth
Tro?
Jeg må bare forhåbenligt møde hende med så selvbevidst spitiuel væren....