NYFORMATIONEN
Annonce: Vil nogen samarbejde med mig som enten et personale eller frivillig, altså villig - tak?
Jeg anbefaler, at i selvfølgelig relevant i Facebook gruppen læser både beskrivelsen og emnet ´informationer´.
I byen Odense har en hel del almindeligt sociale væresteder stoppet selvom, at ikke alle bare har en fritidsinteresse, dating profil eller private relationer i samfundet. Som mig i mit privatliv og offentligt åndelig arbejde især uden religiøsitet men istedet spiritualitet er der ikke denne forskel på jeg som person, fordi jeg brænder for ´tjenesten´. På et psykiatrisk værested møder jeg heller ingen ligesindede.
Jeg hører ikke til i den gamle verdensorden og derfor ironisk nok sker min rolle som en del af gudsriget om den nye Himlen på Jorden. På det seneste mødte jeg en skriftklog kristen, som ligesom en anden ung teologistuderende (præst uddannelse) afviste mig, fordi jeg ikke tilbeder med skrifternes den kun maskuline treenighed en mandig faderlig gudebillede som søn, hvor idag vedrørende menneskerettigheder også kvinden må ´væren´ med. Desuden sker min selvopfattelse ikke sådan angående medmennesker som den, jeg Er. Jeg har på forskellige måder et ved Helligånden forhold om ånd med Guddommen som:
1. (G/min forevigt elskede) lignende et romantisk dybsindig kærligt ´elskovs´ forening sammen et´ altså ægteskab lighed ved pagt.
2. Faktisk lignende en forældre større end mit ego, men ´jeg´ betyder dog ikke mindre.
3. I form af jeg og skabelsen (alt).
Frelserskikkelsers afvigelse fra normerne budskab kendes som unik med dermed forvandling og forandringer, men fornylig accepterede en gammel kristen mand, at når man vil vide hvem/hvad min identitet sker som, så svarer jeg ligesom Jesus lignende Moses: "Jeg er den, jeg er!
Moses var ikke en ægte israelit og så kom Jødedommen.
Jesus var ikke en rigtig jøde og så kom Kristendom.
Jeg er heller ikke en virkelig kristen og så kommer gudsbevidsthed.
Der er kirker, som har sociale cafeprojekter, men de virker ikke på samme måde sammenlignet med/imod hinanden om sekter, den folkeligt og frie. Jesus prædikede faktisk i synagoger (templerne), men min ånd tilhører ikke nogen-mennesket/noget-ting i verden midlertidigt og istedet kun uforanderlig ´G´. En eller anden kristen siger til mig, at han er enig i: "Jesus Kristus på træpælen var ikke religiøst, politisk og pædagogisk korrekt ifølge forventningernes lovreligiøst sociale spilleregler." Han blev netop ikke populær på en falsk måde, fordi folk var imod hans kontroversielle Ord.
Jesus sagde, at han sendte Talsmanden-Helligånden, som minder jer om hans ord og ikke ham selv igen ved reinkarnation men ifølge min opfattelse sådan Kristi genkomst. Hvor han har refereret til GT skrifterne, jeg som en guddommelig inkarnation henviser lignende til NT skrifterne. Og ligesom igennem ´mig´ har i også på en åndelig vej/rejses opvågning mulighed for et selvbevidst ´jeg´, som således naturligt i en selv har ´bogen´.
Jeg hjerteligt elsker emner om intelligent meningen med eksistensen, der ikke lyder tomt, ligegyldige, overfladisk og åndssvagt. Så, jeg alligevel nok måske uden medlemskab besøger vovet kirkernes igennem gudstjenesters cafeer, fordi desværre kulturelt endnu på normale cafeer i ædru tilstand gider fremmede ikke et sådan virke sammen med mig tiltrods for at ´G´ bor i mig ligesom en bygning og jeg i vedkommende ligesom et hjem.
Om behov for vores forskelligheder i samfundet på eksempelvis en åndelig leders arbejdsplads er der brug for fysisk materiel hjælp til et toilet og så videre, hvorom status (jobtitler) og belønning en ´pyramide´ bør dø men istedet om lignende ´trekanten´ må leve. Når dette er sagt, så fremsiger jeg:
Jeg ikke kun om tanker og følelser men også pr. ansvarlige handlinger med et dramatisk symbol om oplysthed frelseren kostume lignende superhelte - Ikke som en reklame men informativ promotion uden mangel på humor midt iblandt jer tjener både folket og ´G´ blandt andet i gaden, naturen og gerne tilmed direkte ´live´ i nyhederne uden igen redigeret manipulerende censur imod tro og ytringsfrihed. Jeg faktisk idag har oplevet et tegn om igennem tiderne modige frihedskæmpere imod frygteligt tavshed for angående istedet om ordene ´tal´ og ´sig frem´.
Hvad synes i...