10 oktober Rødhus strand

af Hanskrist  11/10/2018 02:33 Offline

4 - 5 timer løben rundt ved Rødhus strand i kun et par badebukser her godt inde i oktober 🍁🍂

Vidunderligt

Så parkerer kvinden her i nærheden af min røde vw polo og vi begynder bare at snakke. Pludselig siger hun, jeg skal op i klitterne og tisse og du skal lege videre med dine kugler 😊😂 petanque kugler folkens.

Jeg ser godt hun kommer tilbage og går ned til vandet og her går hun rundt som de fleste af os så ofte gør, kigger sten. Pludselig kommer hun løbende viftende med hånden løftet, hun har sørme for første gang i sit liv fundet et lille stykke rav. Det er min "lykke dag" idag tilføjer hun.

Så siger hun, jeg har set dig før.

Ham den høje flotte fyr nede på stranden der svømmer cykler og løber er den måde jeg har omtalt dig på overfor mine veninder.

🏊🚴🏃

Efter at have sagt det kigger hun på mig og siger så i et stort grin, jeg kan se på dig at jeg nu har reddet din dag.

Min dag, nej mit liv 😍😂 Jytte.

LIVET ER DEJLIG

Og jeg bliver fuldstændig ude af mig selv aner ikke hvad jeg skal gøre, rive og rykke i og så løber jeg, jeg løb og løb og løb mit "Forrest Gump Run" barfodsløb i et par speedo badebukser til Blokhus og tilbage igen og folk smilte og vinkede og kom med opmuntrende tilråb.

Walk your Talk and Run your Fun.

Og så en tur i baljen Vesterhavet - det var som billedet viser noget der slog koldt vand i blodet.

Og jeg ved ikke hvad jeg ligner på de billeder, køn er jeg ihvertfald ikke, så det stemmer overhovedet ikke overens med hvad kvinden sagde, hvilket jeg også forsøgte at fortælle hende, men det ville hun ikke høre tale om.

De er så søde for tiden de kvinder

🚘

🏊🚴🏃

🍁🌳🍂🍃🌳🍁

PS:

Episoden jeg beskriver i teksten ovenfor er fra 10 oktober som de tre første billeder er det.

Det fjerde billede er fra 3 oktober

Og det sidste billede et par uger gammel