Rødhus strand efterår

af Hanskrist  31/08/2018 13:38 Offline

Efterårsagtig har det været

Og en uge præget af filosofi og refleksion over Ironman copenhagen - pyha det rykker i den gamle her, det rammer et par arketyper jeg åbenbart lever med. Den gamle mand bliver så rørt og svømning og barfodsløb er blevet sat op

Vemodigt tænker jeg på de høje temperaturer i maj juni

Så fik vi højsæson juli og den første uge i august med masser af turister

Nu er jeg meget alene deroppe igen og jeg forstår noget er slut, en fantastisk sommer er slået over i efterår og det fylder mig med vemod, men også bevægethed, rørthed, og taknemmelighed over hvor meget jeg fik lov til at opleve denne sommer 2018, ja det er bare indimellem til at tude over hvor smukt og fantastisk det har været dag efter dag i det blå, i sol og vand

Nu vil jeg udnytte hver dag der er tilbage og mandag tirsdag onsdag og idag torsdag har jeg givet den ekstra gas mens tankerne begynder at kredse omkring hvordan jeg dog kommer igennem vinterhalvåret om til forsommeren 2019, men som sagt så skal det sidste af august og september og måske oktober om vejret tillader det udnyttes til sidste solstråle og der skal svømmes indtil de 10 - 12 grader som var der min svømning begyndte først i maj i år.

De forfærdelige selfies der er taget lige når jeg stiger op af havet vandet fortæller mig at vandet nu er blevet koldere og at jeg ser mere og mere medtaget ud og ligefrem indimellem blå i hovedet, i ansigtet.