annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15791638
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392864
Et andet syn 1999080
Åndelig Føde 1560051
Jesu ord 1530246
Galleri
Jorden
Hvem er online?
0 registrerede 161 gæster og 59 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 9 af 12 < 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#6806 - 03/04/2009 09:09 Re: ISLAM SET SOM MEMEPLEX (2) [Re: Holmskjold]
Holmskjold Offline
godt igang
Registeret: 09/03/2009
Indlæg: 60
Borad

Naturligvis er det en udfordring for dig, og uoverstigelig for stor… ser jeg!

Husk på du er repræsenterende jødedommen på godt og ondt lige nu, og den har jeg af gode grunde ingen respekt for.

Det du frygter er klart nok, at du ikke vil se din illusion af en opstyltet virkelighed blive banket sønder og sammen! Så klart, at du ikke lige gider at modargumentere Guds vilje! For sandheden er ubetinget dén, at du ikke kan modargumentere Guds vilje!

Så du er i sandhed en forsvarsløs jøde, der tilbeder en livsløgn, og som derfor tilbeder samme falsk gud, som de kornfede, psykisk syge og på alle måder vantro amerikaner. Og som de vantro jøder, som ubegavede underhunde, kryber i støvet for.

Du har som jøde i sandheden noget at være stolt over!


Bjørn Holmskjold
_________________________
Islamismen er verdens redning

http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=4791
Top Svar Citer
#6807 - 03/04/2009 11:08 Re: ISLAM SET SOM MEMEPLEX (2) [Re: Holmskjold]
Borad Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 229
Sted: Danmark


Hvis du føler dig som et større menneske af at have den forestilling, så vil jeg da ikke ødelægge den for dig:o).. Tilsyneladende er du en af den slags mennesker, der er så usikker på sin egen overbevisning, at den eneste måde du kan føle dig mere sikker, er ved at forsøge at nedgøre andre mennesker:o)..

Det vidner om et svagt menneske.. Men, det er jo dit eget valg..

Kom igen når du rent faktisk har sat dig ind i Islam og Jødedom.. Du aner jo, tydeligvis, ikke en dyt om nogen af dem..

Og husk, søde bjørn, at jeg repræsenterer mig selv.. Det har jeg altid gjort og det vil jeg altid gøre.. Du bilder dig selv ind at repræsenterer G-D og, tilsyneladende, Islam.. Sandheden er at du ikke repræsenterer hverken G-D eller Islam.. Jeg kan ikke engang opfatte dig som muslim uanset hvor meget du råber op om det og forsøger at bruge muslimske udtryk.. Man kan ikke sige ja til noget, som man ikke aner en dyt om..
_________________________

Qol Yehudi

A Jewish Voice
Top Svar Citer
#6808 - 03/04/2009 11:11 Re: ISLAM SET SOM MEMEPLEX (2) [Re: Holmskjold]
Borad Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 229
Sted: Danmark

Men, bjørn:o), du er da velkommen til at prøve at "ødelægge" mit verdensbillede..

Jeg er jo, som du ved, jøde og mit udgangspunkt er Torahen.. Vær så god.. Jeg forventer naturligvis at du forholder dig til Torah, ikke en eller anden oversættelse..
_________________________

Qol Yehudi

A Jewish Voice
Top Svar Citer
#6809 - 03/04/2009 11:20 Re: ISLAM SET SOM MEMEPLEX (2) [Re: Borad]
Holmskjold Offline
godt igang
Registeret: 09/03/2009
Indlæg: 60
Borad

Hvad er det, jeg ikke ved? Hvad er det du mener jeg skal vide om jødedommen og islam? Når du ikke mener jeg ved det, så fortæl mig det da!

Kom nu ikke og fortælle mig, at du ikke ved noget, fordi du har nok i dig selv og din lille opstyltede verden.

Vis mig dit intellekt, og du får min respekt. Gør det modsatte, og du har bevist, at du er en opblæst og uintelligent vantro!


Bjørn Holmskjold


_________________________
Islamismen er verdens redning

http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=4791
Top Svar Citer
#6810 - 03/04/2009 11:42 Re: ISLAM SET SOM MEMEPLEX (2) [Re: Holmskjold]
Borad Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 229
Sted: Danmark

Citat:
Hvad er det, jeg ikke ved? Hvad er det du mener jeg skal vide om jødedommen og islam? Når du ikke mener jeg ved det, så fortæl mig det da!


Jeg må tilstå at du overrasker mig.. Hvad jeg mener at du skal vide om Jødedommen og Islam? Det samme som jeg mener at du bør vide om alle ting du kritiserer; indholdet.. Hvad er genstanden for din kritik? Du fremturer jo med overbevisninger, som du ikke kan underbygge med andet end flere overbevisninger..

Citat:
Kom nu ikke og fortælle mig, at du ikke ved noget, fordi du har nok i dig selv og din lille opstyltede verden.


ler

Jaja, kan man ikke argumentere, kan man jo altid forsøge at svine folk til:o).. Det er, egentlig, kun rart for mig at se dine reaktioner, for det er typisk folk som ikke kan argumentere for deres holdninger, folk som indser at de reelt ikke ved hvad de taler om, der hidser sig op og griber til personlige ytringer:o).. Det oplever jeg tit.. Specielt folk der missionerer for en eller anden obskur overbevisning i deres illusion af dem selv som en "udsendt profet", viser denne tendens igen og igen..

Citat:
Vis mig dit intellekt, og du får min respekt. Gør det modsatte, og du har bevist, at du er en opblæst og uintelligent vantro!


Hvorfor er du af den overbevisning at jeg vil have din respekt? Hvorfor er du af den overbevisning, at din mening betyder noget for mig?
_________________________

Qol Yehudi

A Jewish Voice
Top Svar Citer
annonce
Side 9 af 12 < 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Anonym
06/05/2024 08:09
Hilsner
af Hanskrist
05/05/2024 14:48
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Dagligvarebutikkerne er på tilbagetog l..
06/05/2024 08:33
Støttepakke skal bekæmpe menneskesmugl..
06/05/2024 08:08
Det kan være slut med at donere cykler ..
06/05/2024 07:56
Herning bliver vært for gigantisk musik..
06/05/2024 07:16
Landmænd kan miste millioner, fordi vå..
06/05/2024 06:54
Nyheder fra Religion.dk