annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15911410
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2401931
Et andet syn 2006011
Åndelig Føde 1614891
Jesu ord 1535625
Galleri
Sne, sne og atter sne
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 50 gæster og 132 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 31 af 32 < 1 2 ... 29 30 31 32 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#6012 - 17/11/2008 14:35 Re: Thomas religiøse propaganda. [Re: serotonin]
Anonym
Uregistreret

nej serotonin, han gør det ikke godt,

det han taler om har ethvert normalt begavet barn omkring puberteten i sin retfærdighedssans også forstået.

Men livet er meget mere kompliceret end som så, hvilket også ethver pubertetsbarn må erkende efterhånden som voksenlivet indfinder sig.

Manden er farlig, han er fanatisk religiøs, som miljøfanatikerne, som rødstrømperne, som de venstreorienterede, som alle der mener at sandheden er simpel og entydig og at de netop har fat i den, forstået sandheden.

Læs hvor meget han hader Kirken og Kirkens folk, altså et stort had til de kristne, Klaus Berger had og andre nyreligiøse som elsker urevangeliet. Bemærk også at han siger nøjagtig, og indimellem ordret det samme som Thomas,, og det kan nu engang ikke være tilfældigt,,, og alligevel benægter han ethvert kendskab til Berger og til Thomas Visdom. Altså det er tydeligt vi står overfor en løgner, også derfor han ikke vil oprette sin profil som vil afsløre hvor meget han kender til Klaus Berger og hvor meget han er ligesindet Thomas Visdom.. Husk også at han afløste Thomas Visdom. Da Thomas Visdom sluttede tog ham her den religiøse galning til en fanatiker over, der bruger Jesus ord til, ja til hvad?

Bemærk hvordan han bruger Jesu ord!

De bruges som alle dage religiøse galninger har brugt dem, nemlig sådan,

jeg har forstået Jesus og er den sande Jesu efterfølger og alle i andre misbruger ham og forkaster ham,,,,

nøjagtig denne holdning Jesus gjorde op med.

De kristne kunne dog aldrig i deres liv finde på noget så åndsvagt vil jeg mene. De kristne beskæftiger sig ikke med at udstøde folk på den måde i Jesu navn,,, jo for mange år siden var der nogle fundamentalistiske kristne der gjorde som anonyme her fortsætter med at gøre, i sit religiøse Jesu ord drikkeorgie. Manden er kort og godt farlig, fordi han ikke kan holde sig selv ud, derfor får vi alt det selvhøjtidelig lort i hovedet der er ved at ødelægge hans eget liv. Så selvfølgelig gør vi en god gerning ved at lytte til ham,, fordi det så bliver nemmere for ham at være en imbicil slave og kujon og fanatisk religiøs galning af Jesu ord.


Det er meget billig EKIM sludder også i anonymes indlæg,, så ikke så mærkeligt at du Serotonin synes han gør det godt.
Top
#6016 - 17/11/2008 14:46 Re: Thomas religiøse propaganda. [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Jeg har ikke skrevet, som du påstår:

"jeg har forstået Jesus og er den sande Jesu efterfølger og alle i andre misbruger ham og forkaster ham"

Men jeg siger: Hold fast i Jesu ord. Og hvis I kalder mig farisæer, fordi jeg siger "hold fast i Jesu ord", så fordømmer i ikke kun mig...
Top
#6017 - 17/11/2008 14:55 Re: Thomas religiøse propaganda. [Re: serotonin]
Anonym
Uregistreret

Tak, sero, jeg prøver.

Vi må virkelig lære os selv at kende. Vi må finde lyset og kærligheden i os selv - og dyrke den!

Uselviskhed er det største af alt. Vi må lade kærlighedens ånd bo i vores hjerter - og lade der være rigeligt til alle!

Du er en enorm støtte. Tak, mange tak.
Top
#6022 - 17/11/2008 20:16 Re: Thomas religiøse propaganda. [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
.
Top
#6023 - 18/11/2008 01:10 Re: Thomas religiøse propaganda. [Re: ole bjørn]
Ransom Offline
godt igang
Registeret: 06/04/2008
Indlæg: 115
Jeg kan ikke aflevere en PB til Arentzen (der er en overskreden grænse), så her kommer mit dybe suk:

Kære Arentzen

Nedenstående har jeg sendt til Kræn-P, men jeg opdager først nu, at han er ret fraværende, så derfor får du lige min opfordring:
---------------------

Kære Kræn-P

Ser du også, at dette ellers udmærkede debatforum er på vej til at blegne eller uddø - alene fordi der gives adgang for *DONOTDELETE'-debattører!

Det er ikke rimeligt, at man ved deltagelse i debatten ikke ved om det er den ene eler den anden anonym, man svarer!

Luk for alle debatter uden log-in!
Top
annonce
Side 31 af 32 < 1 2 ... 29 30 31 32 >


Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Klimaaktivister limede sig fast til land..
18/05/2024 07:34
De stiller ikke op - alligevel vil Støj..
18/05/2024 07:14
FN: 25 millioner i Sudan har desperat br..
18/05/2024 06:05
USA's sikkerhedsrådgiver på vej til Is..
18/05/2024 01:11
Kæmpebrand i Odesa efter russisk angreb
18/05/2024 00:29
Nyheder fra Religion.dk