Du er så barnligt naiv, Thomas, at enhver kan gennemskue det. Alene når du siger Citat:Der er både den mulighed, at jeg har fulgt med fra sidelinien (at jeg ikke har været "med"), eller at jeg har set, hvad der er skrevet om det her på siden.
så afslører du, at du lyver. Et ærligt menneske ville ikke angive det som muligheder, men fortælle hvorfra han havde sin information.
Utroligt, at du fortsætter ufortrødent med at lyve om mig (og om Thomas, jo faktisk også!).
Grunden til, at jeg angiver muligheder, er for ikke at lægge nogle informationer overhovedet, der giver dig nogle muligheder til at finde ud af noget om mig. Og så du heller ikke kan bruge udelukkelsesmetoden ved udspørgen.
Dine tricks er jo basale og åbenlyse. Den fælde hopper jeg ikke i!
Også når du siger "Jeg ved ikke, hvem denne Thomas er." Det ved nemlig enhver, der har iagttaget debatten fra sidelinien både her og på den gamle debat
Jeg aner ikke, hvem han er. Men det kunne være spændende at finde ud af, nu hvor jeg sammenlignes med ham. Desuden sagde jeg ikke, at jeg har iagttaget fra sidelinien. Jeg angav det som muligheder. Lad nu være med at lyve hele tiden. Det er hverken pænt over for mig eller over for Thomas.
Hvorfor så det barnlige hemmelighedskræmmeri med at være uregistreret.
For at beskytte mig selv. Dine aggressive udladninger gør det klart, at det er et klogt valg.
du kun er en umoden skoledreng
Endnu flere personangreb fra Ole.
Det er selvfølgelig synd for dig, men det giver dig ingen ret til at blande dig i en voksen debat for at ødelægge den.
Jeg stiller spørgsmålstegn ved kirkens dogmer. Det er ikke at "ødelægge debat".
Hvornår trænger det ind i knolden på dig, at der ikke er en eneste her, der deler dit syn på kristendommen, og heller ingen vil komme til det.
Det er trængt ind for længst. Folk sluger hellere kirkens dogmer end at lytte til Jesu ord, hvilket er "mit syn på kristendommen", at man bør gøre.
Bibelens Jesus ville have fundet dig lige så falsk som de skriftkloge farisæere.
Tak for dine personangreb.
Kærlighed er ikke at belyve andre og overfalde dem med bibelcitater.
Jeg lyver ikke om andre ved at fremhæve Jesu ord. Argumenter tak!
Men det er du åbenbart for dum til at indse.
Tak for dit personangreb.
Det er et angreb på en anonym kujon, som er ude på at ødelægge denne debat.
Tak for dit personangreb. Og tak for dine løgne om mig.