annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15696883
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383021
Et andet syn 1992443
Åndelig Føde 1527744
Jesu ord 1523947
Galleri
Kunsten at være stille.
Hvem er online?
0 registrerede 445 gæster og 203 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 5 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4498 - 20/09/2008 23:32 DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

De radikales udlændingepolitik ligger fast, som den har gjort det siden 1983, hvor landet blev åbnet op for en indvandringsbølge som aldrig tidligere er set i Danmarkshistorien.

Allerede fra 1985 begyndte de øvrige politisk korrekte i det alternative politiske flertal der påtvang Schlúter regeringen verdens mest liberale udlændingelovgivning at trække i land. Og det har de gjort lige siden.

Men ikke de radikale. De holder fast, for hvis udlændinge er en berigelse så må endnu flere udlændinge jo være en endnu større berigelse synes partiet at mene. Det kalder de radikale "En effektiv udlændingepolitik".

Ritzau skriver følgende om de storslåede radikale politiske selvmordsplaner:

Citat:
Radikale vil hente 14.000 udlændinge til Danmark

19. sep. 2008

Det Radikale Venstre vil hente yderligere 14.000 mennesker fra udlandet til Danmark i de kommende år, erfarer Ritzau.

Målet er en central del af partiets nye udlændingepolitiske projekt "En effektiv udlændingepolitik", som partiet præsenterer på weekendens landsmøde i Nyborg.

Væk med 24-års-regler

De Radikale vil for det første øge indvandringen ved blandt andet at fjerne 24-års-reglen og tilknytningskravet for familiesammenføringer. Det skal skaffe 7000 ekstra mennesker i arbejdsstyrken i 2015.

De andre 7000 skal findes ved at gennemføre en såkaldt rekrutteringsreform, der skal gøre det nemmere for udenlandsk arbejdskraft at komme midlertidigt til Danmark gennem en lempelse af jobkortordningen og green card-ordningen.

Kalder planen "katastrofal"

Venstres beskæftigelsesminister, Claus Hjort Frederiksen, kalder planen "katastrofal". De mennesker, der vil komme ind via en afskaffelse af 24-års reglen, kan arbejdsmarkedet næppe bruge, mener han.

- De Radikale har jo åbenbart ikke fattet, at man skal styre indvandringen intelligent ud fra kvalifikationer. Hvis man fjerner 24-års reglen og tilknytningskravet, så er vi jo tilbage i det, som slog fejl under SR-regeringerne. Nemlig det at man åbner for alle dem, som ikke har kvalifikationerne til det danske arbejdsmarked, siger Claus Hjort Frederiksen.

Skærpet radikal udlændingepolitik

De Radikales politiske leder, Margrethe Vestager, lancerede i et sommerinterview med Ritzau idéen om en ny, skærpet radikal udlændingepolitik.

Ambitionen er, at tvang og proformaægteskaber skal bekæmpes uden at knægte borgernes grundlæggende rettigheder.

I sidste ende er målet at lokke Socialdemokraterne, Venstre og De Konservative væk fra blandt andet 24-års-reglen, som efter De Radikales opfattelse krænker rettigheder uden at levere den ønskede sikkerhed imod tvangsægteskaber.


Med henvisningen til "borgernes grundlæggende rettigheder" tænkes sikkert på EUs Charter om de grundlæggende rettigheder fra år 2000, så mon ikke det er drømmen om EURABIA der motiverer de radikale til på smukkeste vis at leve op til eurokraternes hedeste utopi om at få hentet endnu flere muslimer til Europa?

Ih hvor er det altså radigalt! ;)

Hilsen

Ipso Facto pifter


--------
Fra Folketingsdebatten om 1983-udlændingeloven:

I slutningen af tredje behandling af forslaget omkring udvisning fremhævede det radikale venstre (RV), at den politiske kamp og uenighed gik ud på, at der eksisterede forskellige forestillinger omkring, hvad folket skulle sammensættes af:

"Men i øvrigt må jeg sige, det er en mærkelig opfattelse, man har. På den ene side kan hr. Knud Lind [fra FP] og andre ikke lide udlændinge, men på den anden side skal man gå ud fra, at de er bedre, end danskere er i gemenhed. Hvordan kan det hænge sammen? Jeg tror, der skal alle slags folk til at lave et folk. Derfor er det et helt urimeligt krav, hr. Knud Lind rejste om at bare man begår kriminalitet, skal man smides ud (RV, Bernhard Baunsgaard, 1982/83, R5:5312)."


_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4504 - 21/09/2008 00:23 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
musiker Offline
ny
Registeret: 17/09/2008
Indlæg: 33
Citat:
mon ikke det er drømmen om EURABIA der motiverer de radikale til på smukkeste vis at leve op til eurokraternes hedeste utopi om at få hentet endnu flere muslimer til Europa?


Her ser De, kære debattører et udslag af den ret udbredte EURABIAfreni, som anses for at være uhelbredelig.

Den er også kendetegnet ved en udbredt EKKOLAI, hvilket klart fremgår af den ærede debattørs mange indlæg her på denne debat.


Redigeret af musiker (21/09/2008 00:29)
Top Svar Citer
#4517 - 21/09/2008 13:12 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: musiker]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Hej Ole Bjørn!

Du er genkendt. Du har vel altid ønsket at være noget ved musikken ler ler ler

Musisk bliver du dog aldrig, da du endnu ikke har fattet relationen mellem kontekst og begreber som humor, sarkasme, ironi og selvironi.

Med sarkastisk hilsen

Ipso Facto pifter

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4521 - 21/09/2008 13:44 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Her passer så det gamle ordsprog, Jeppe: Tyv tror, at hvermand stjæler.

Jeg må endnu engang bedrøve dig med, at jeg kun skriver under et enkelt pseudonym, som ovenikøbet er en del af mit borgerlige navn, hvad alle i bestyrelsen kan bekræfte.

Men din egen tvivlsomme moral gør det sikkert umuligt for dig at forstå, at kun luskebukse som dig selv skriver under flere navne.

Du lider åbenbart af den vrangforestilling, at det styrker din troværdighed at bruge andre pseudonymer til at rose dig selv med. Jeg kan fortælle dig, at det forholder sig stik modsat.

Du har ingen troværdighed, Jeppe, fordi du ikke (som jeg) holder din sti ren. Din menneskekundskab er lige så ringe som din politiske forståelse.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
#4526 - 21/09/2008 15:33 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Jeg holder meget af gamle ordsprog, fordi de indeholder generationers livsvisdom. Tyv tror som bekendt at hver mand stjæler.

Nu er Ole Bjørn dog ikke "hver mand", men alligevel:

Citat:
"P.S. Selvfølgelig er du ikke Thomas. Det er blot et af dine mange pseudonymer, som du skjuler dig bag, fordi du er bange for at konfrontere den virkelige verden."

"Thomas har ligesom du selv (Ipso Facto) og lille stemme benyttet sig af talrige pseudonymer og brugt dem til at rose sig selv, men jeg har afholdt mig fra at diagnostisere hans sygdom, da det vil kræve samtaleterapi samt en evaluering af en psykiater."


Skulle vi ikke overlade det til de debatansvarlige at få luget ud blandt debattører som evt. er registreret under mere end eet debatnavn?

At rette grundløse frit opfundne beskyldninger mod opponenter synes at være en debatstrategi Ole Bjørn benytter helt kritikløst og rutinemæssigt. Men ikke nok med det, de hypotetiske dobbeltgængere i cyberspace, bliver også psykoanalyset af den helt utroværdige Ole Bjørn.

I øvrigt hedder det ikke "din menneskekundskab" men "dit menneskekundskab", i singularis, mens det i pluralis hedder "dine menneskekundskaber", for nu at benytte en af Ole Bjørns standard reflekser over for opponenter han ønsker at forhåne. Sig mig er du nu også ramt af dysleksi, qua manglende musisk fornemmelse for sproget?

Hilsen

Ipso Facto pifter



-----------
"Menneske-kundskab, en. (jf. glda. menniske kyndskap, omgang med mennesker; sml. -gransker, -kender(i), -klog) forstaaelse af mennesker; kendskab til andres maade at tænke og være paa. Havde jeg et Gran mindre Menneske-Kundskab, saa vil jeg være fordømt, om den Knegt ikke bildte mig ind, at han var en ærlig Karl. Skuesp.XII.88. Ing.EM.III.91. Schand.BS. 258. - (Fra artiklen i Ordbog over Det Danske Sprog).

"Luft repræsenterer dine forskellige former for indsigt lige fra almindelig sund fornuft til konkret viden på forskellige planer, dit menneskekundskab, din inspiration & kreativitet samt dine visioner." - fra en kommerciel artikel - http://www.4elementprofile.dk/4elementprofile.html


_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4528 - 21/09/2008 16:08 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Kære Jeppe.

Tænk at der kun skal et manglende mellemrum i en tekst til at få dig til at dumme dig så meget, men for os, der ved, at du ikke behersker dansk, kommer det ikke som nogen overraskelse.

Nej Jeppe, kundskab er fælleskøn, som også fremgår af dit citat fra Ordbog over Det Danske Sprog. Der er nemlig hverken tale om et opbevaringskabinet eller en hudsygdom, men da du ikke har spist af kundskabens træ på godt og ondt (ikke har nogen moral) er din manglende forståelse forståelig.

Havde der derimod stået menneskekendskab, havde det været intetkøn, som enhver 10-årig kan fortælle dig, men du er jo ikke så klog som en 10-årig skoleelev.

Du har også på denne debat benyttet dig af flere pseudonymer, men klog af skade har du her undladt at registrere dine falsknerier, som f.eks. dit Sørine-stunt.

Din påtagede dydighed og ærlighed narrer ingen, der har oplevet dig på forskellige debatter. Du er og bliver en distanceblænder og fupmager, og det kan dokumenteres på flere debatportaler.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
#4530 - 21/09/2008 16:34 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Benægtelsen har altid været din stærkeste side.

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4532 - 21/09/2008 16:47 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Som jeg før har påpeget, Jeppe, projicerer du dine egne fejl og mangler over på dine opponenter.

Læs dit eget ordbogscitat:

"Menneske-kundskab, en."

Kan du se, at der står en, eller skal jeg forstørre det yderligere?

Du er helt til grin, Jeppe. griner

Mvh

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
#4586 - 22/09/2008 17:19 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Selv om vi rent hypoteist antager, at Ole Bjørn, trods dysleksi, kan stave til menneskekundskab, så er det dog absolut sikkert, at han ikke besidder den! yeah
_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4592 - 22/09/2008 17:58 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
ALH Offline
bor her
Registeret: 31/03/2008
Indlæg: 613
Kære Ipso Facto

I dette tilfælde må jeg give Ole Bjørn ret. Det hedder altså din menneskekundskab . Det, der formentlig snyder dig er, at det sammensatte navneord består af to ord, hvoraf det første, 'menneske', er intetkøn og derfor tager et 't', når det sættes i bestemt eller ubestemt form: Mennesket og et menneske.

Men det er kundskaben, der her styrer bøjningen, og da et ord som kundskab må være fælleskøn, er det mest korrekt at skrive en/din menneskekundskab .

Du kan evt. prøve at lytte til, hvad der lyder bedst: En kundskab eller et kundskab.

Var der derimod tale om et kundskabstræ, ja, så har bøjningen af et træ søreme vundet kampen om kønnet blinker

Jeg kom til at tænke på, om der findes en regel for, om alle sammensatte navneord styres af det sidste ord som f.eks. i menneskekundskab og kundskabstræ? Det kunne godt se ud som om, at det ville falde i god jord.

Men det var vist et sidespor pifter

Mvh
Anne
_________________________
"Med vor blotte holdning til hinanden er vi med til at give hinandens verden skikkelse". (Løgstrup)
Top Svar Citer
#4598 - 22/09/2008 18:55 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: ALH]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Kære Anne!

Så vidt jeg ved studerer du teologi og ikke dansk, så derfor kan du ikke bruges som overdommer her på debatten i en sprogstrid.

Da jeg har set begge former anvendt, er det muligt, at det ikke entydigt kan fastslås, hvilken form der for tiden er den mest anvendte.

Der kan som bekendt ikke gives fuldstændige og udtømmende regler for grammatikken. Der er altid undtagelser og derudover ændrer sproget sig over tid.

Det eneste rigtige er derfor være at spørge Dansk Sprognævn hvilken form der nu er den mest almindelige. Det vil jeg gøre så vi kan få løst sprogstriden ved hjælp af neutrale og kompetente overdommere.

Hilsen

Ipso Facto pifter

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4600 - 22/09/2008 19:00 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Du er ikke særlig observant, hedder det vist, Ipso Facto.

Anne har da fuldt belæg for sin viden. Det kan man læse på hendes blog. BA i nordisk sprog og litteratur, men jeg vil ikke give dig linket uden hendes tilladelse. smiler
Top Svar Citer
#4602 - 22/09/2008 19:07 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
Borad Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 229
Sted: Danmark

Nå, IF, jamen så kan du jo ikke udtale dig om hverken religioner, samfundsforhold, internationale forhold og meget andet af det du udtaler dig om, for du er jo vidst nok "begrebsfilosof", ikke sandt?

Mvh
_________________________

Qol Yehudi

A Jewish Voice
Top Svar Citer
#4603 - 22/09/2008 19:15 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Michael]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Kære Michael

Jeg udtaler mig som lægmand, ikke som kontraktforsker. Deri ligger forskellen.

Hilsen

Ipso Facto pifter

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4616 - 22/09/2008 20:28 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Forskellen på hvad ???
Top Svar Citer
#4618 - 22/09/2008 20:48 Sproghjørnet [Re: Ipso Facto]
ALH Offline
bor her
Registeret: 31/03/2008
Indlæg: 613
Kære Ipso Facto

Du ved udmærket godt, at jeg ikke udtaler mig som overdommer, men da dette er en debat, er jeg i min gode ret til at give mit besyv med. Det var, hvad jeg gjorde i al venlighed.

Desuden synes jeg, at Borad kommer med en væsentlig pointe i og med, at vi alle - i det omfang vi kan - udtaler os om de emner, der interesserer os. F.eks. har du bidraget med en del indlæg om kristendommen og kristen teologi, selvom dit faglige område/el. erhverv ikke er teologi.

Dansk har altid været et af mine kernefag helt tilbage til 1. klasse. Det betyder ikke, at jeg er fejlfri, tvært imod laver jeg mange fejl i mine indlæg så som trykfejl, manglende kommaer, en enkelt stavefejl hist og her og dårlige formuleringer. Det er, hvad der kan ske, og jeg har valgt ikke at prioritere det så højt, idet jeg ikke har tiden til at kære om et indlæg i den forstand.
Til dagligt beskæftiger jeg mig med grammatik, og det har jeg stort set gjort i tre år nu (konstruktioner af infinitiver synes dog stadig at drille mig)..

Måske var det ikke helt hen i vejret, det, jeg skrev, men jeg hører da gerne, hvad sprognævnet foreslår smiler

Mvh
Anne


Redigeret af ALH (22/09/2008 20:51)
_________________________
"Med vor blotte holdning til hinanden er vi med til at give hinandens verden skikkelse". (Løgstrup)
Top Svar Citer
#4628 - 22/09/2008 22:13 Re: Sproghjørnet [Re: ALH]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Kære Anne.

Sprognævnet vil give dig ret. Der skal mere en nogle tilfældige stavefejl til at Sprognævnet ændrer kønnet af et ord. Der skal lang tids overvejende brug af en alternativ form til at Sprognævnet afgør, at den officielle regel skal ændres.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
#4634 - 22/09/2008 23:44 Re: Sproghjørnet [Re: ALH]
musiker Offline
ny
Registeret: 17/09/2008
Indlæg: 33
Kære Anne

Det er da pragtfuldt, at du skriver:
Citat:
Det betyder ikke, at jeg er fejlfri, tvært imod laver jeg mange fejl i mine indlæg!


Der skal her ikke skrives tvært imod, men tværtimod!

Derimod skrives der til eksempel: "tvært imod aftalen gik han tidligt hjem".

Ja, den der danske ordjungle er heldigvis stadig spændende!

Top Svar Citer
#4635 - 22/09/2008 23:50 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: Ipso Facto]
musiker Offline
ny
Registeret: 17/09/2008
Indlæg: 33
Til Ipso Facto

Citat:
Da jeg har set begge former anvendt, er det muligt, at det ikke entydigt kan fastslås, hvilken form der for tiden er den mest anvendte.


Du er da ret påståelig.

Kunne du ikke give verificerbare eksempler på påstanden om, at du har set begge former, altså også 'dit' menneskekundskab?

Top Svar Citer
#4637 - 23/09/2008 00:07 Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE [Re: musiker]
Ransom Offline
godt igang
Registeret: 06/04/2008
Indlæg: 115
Citat:
Kunne du ikke give verificerbare eksempler på påstanden om, at du har set begge former, altså også 'dit' menneskekundskab?


Hvad vil du bruge flere eksempler på forkert køn til?

Top Svar Citer
#4638 - 23/09/2008 00:07 Re: Sproghjørnet [Re: musiker]
ALH Offline
bor her
Registeret: 31/03/2008
Indlæg: 613
Indsendt af: musiker
Kære Anne

Det er da pragtfuldt, at du skriver:
Citat:
Det betyder ikke, at jeg er fejlfri, tvært imod laver jeg mange fejl i mine indlæg!


Der skal her ikke skrives tvært imod, men tværtimod!

Derimod skrives der til eksempel: "tvært imod aftalen gik han tidligt hjem".

Ja, den der danske ordjungle er heldigvis stadig spændende!



Ja, du har ret, musiker. Dér kan du se, hvor svært det kan være. Selv Ole Bjørn lavede en fejl i sit indlæg til mig, hvor han skriver 'en' uden 'd' til sidst i ordet. Så vidt jeg kan se, skulle der have stået "end....".

Men lad os ikke fortabe os i sådanne deltaljerede finesser.

Mvh
Anne


Redigeret af ALH (23/09/2008 00:08)
_________________________
"Med vor blotte holdning til hinanden er vi med til at give hinandens verden skikkelse". (Løgstrup)
Top Svar Citer
#4646 - 23/09/2008 05:10 Re: Sproghjørnet [Re: ALH]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Kære Anne.

Det vrimler med fejl i debatindlæggene, men de fleste er tastaturfejl (dobbeltanslag eller manglende bogstaver, mellemrumsfejl og ombyttede bogstaver) og de virker sjældent meningsforstyrrende, så dem er der ingen grund til at tage højtideligt. Chatten er en tydelig illustration af, hvor ofte de forekommer, fordi der ikke er rettemulighed der.

Tanken er langt hurtigere end fingrene, og jeg opdager da tit, at jeg har udeladt halve sætninger, fordi mine tanker var 2-3 sætninger længere fremme end teksten på skærmen. De manglende ord må jeg så indsætte bagefter.

Værre er det, når dagligdags ord bliver brugt i en betydning, som kun afsenderen forstår, hvad han/hun mener med. Det hjælper heller ikke på kommunikationen at definere den slags begreber ved hjælp af andre udefinerede begreber. De værste syndere på det område her på debatten, bortset fra Jeppe, er de stærkt troende med Hanskrist i suveræn førerposition.

Når dertil lægges de fejl som opstår på grund af, at folk udtaler sig om emner, de ikke har indsigt i, så bliver slutproduktet et hav af ord, men en minimal overførsel af konkret information.

Det må vi så leve med, men det er en fordel at forstå, hvordan det hænger sammen, så man ikke tager indlæggene for alvorligt.

mvh

Ole Bjørn ;)



Redigeret af ole bjørn (23/09/2008 05:13)
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 5 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
26/04/2024 12:57
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Hovedvej mellem Viborg og Holstebro spæ..
26/04/2024 15:35
Tidligere landsholdsspiller Stig Tøftin..
26/04/2024 14:38
Beboer på Christiania tjente 20 million..
26/04/2024 14:32
Brasiliansk fodboldlegende stopper lands..
26/04/2024 14:19
Politiet ophæver afspærringer ved Øst..
26/04/2024 13:31
Nyheder fra Religion.dk