annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15834501
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2395459
Et andet syn 2000662
Åndelig Føde 1586829
Jesu ord 1532710
Galleri
Kortnæbbet Delfin Nørresundby
Hvem er online?
2 registrerede Hanskrist ,(1 usynlig), 151 gæster og 49 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43153 - 18/03/2024 15:52 Re: Små mennesker... [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Ja, ´Arnes´ spam. smadrpc
Top Svar Citer
#43158 - 18/03/2024 21:37 Re: Små mennesker... [Re: Anonym]
Hanskrist Online   content
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3686
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth som anonym:


Hans K mente, at flere her spammer hans emner inklusiv dig og Tikka - Derfor vel godt at Tikka er væk om Gerth og ABC.
Gerth som ægte profil blev bare fjernet men ikke ´i´ andre.


Nej Tikka og Arne har aldrig spammet debattråde -

Men Jan ABC og Gerth spammer konstant debat trådene.

Min kritik af Arne var at han pga at Jan ABC og Gerth spammede min tråd: "Hvad HansKrist dog skriver" - begyndte at debattere med Jan ABC og Gerth der havde spammet min tråd.


Jeg ved at Thomas ikke kan se sig selv være aktiv på Trosfrihed mere med den debat adfærd Jan ABC og Gerth (inklusivt Gerth som anonym) udviser, står for.

Jeg har det på samme måde.

Hvis jeg kunne være sikker på at Jan ABC og Gerth ikke spammer de mine debat tråde jeg oprettede så ville jeg stadig være aktiv her på Trosfrihed.

Ikke at Jan ABC og Gerth (inklusivt Gerth som anonym) ikke må skrive et svar, en kommentar, til mine indlæg, men dette skal være relevant og en ordentlig samtale hvor der er en tekstnær respons på hvad modparten skriver. Men måden Jan ABC og Gerth (inklusivt Gerth som anonym) de optræder her på Trosfrihed er rent spam og chikane.

Men stadig kan I blive udelukket. Jan ABC kan få sin profil fjernet og hvis I to forsætter med at spamme selv som anonyme kan Trosfriheds moderator stadig forhindre jer i at skrive fra jeres ip adresser. En anden måde var at kun debattører med en profil kunne skrive på Trosfrihed, måske det var en vej vi burde slå ind på.

Derved kan vi fjerne og nedlægge de profiler der spammer som Gerth gjorde og nu Jan ABC gør og de kunne ej heller skrive her som anonyme.

Måske det er den vej vi skulle gå.

Ihvertfald ville vi nok kunne få undertegnede og Tikka og Thomas til at deltage hvis Jan ABC og Gerth (inklusivt Gerth som anonym) blev forhindret i at skrive på Trosfrihed.

Men det kræver enighed, så er Arne og Tikka og Thomas enig med mig i at kun debattører med en oprettet profil kan skrive på Trosfrihed, kunne vi komme al den spammen til livs som Gerth og Jan ABC ødelægger Trosfrihed med.

Kun gennem enighed mellem vi seriøse debattører kan vi forbedre Trosfrihed.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#43161 - 18/03/2024 22:13 Re: Små mennesker... [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7231
Sted: Sydsjælland
Hej Hanskrist.
Jeg er i det store og hele enig med dig.
Men det er jo i sidste ende Admin, der bestemmer.
Papirkurven kunne vel i første omgang være valget, men igen: Det afhænger af Admins afgørelser.
Arne.
Top Svar Citer
#43163 - 18/03/2024 22:22 Re: Små mennesker... [Re: Hanskrist]
Anonym
Uregistreret

Jeg har her indrømmet min selverkendelse vedrørende min tidligere uvidenhed vedrørende min opfattelse af ´værdier´ iblandt en verdens befolkning, som generelt er uenige om, hvilket især i Vesten uden Rusland sker som en vedrørende ´menneskerettigheder fri vilje´ forvirring! Ikke spam.

Dog ligesom en mentalist fik jeg lokket Hans K´s kamp frem istedet for på det seneste kun ABC og Arne. ´Han fornægter sandsynligvis dette på en sur måde... smiler

Du må gerne bede mig om at tie stille her, så bliver det sådan: yeah

P.s. Igen sker det hele igen ligesom et sidespor.
Top Svar Citer
#43164 - 18/03/2024 22:23 Re: Små mennesker... [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Online   content
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3686
Sted: Nørresundby
Ja det er jo Admin eller Peter Arentzen der har ansvaret og værktøjet til at udelukke nogen fra Trosfrihed og fx ændre til at kun debattører med en oprettet profil kan skrive på Trosfrihed.

Jeg er egentlig modstander af at udelukke nogen men med Gerth's adfærd det var helt nødvendigt. Og nu med Jan ABC's debat adfærd er det også et nødvendigt skridt at tage.

Som ingen kunne være tjent med hvad Gerth udsatte Trosfrihed for er der heller ingen der kan være tjent med Jan ABC's debat adfærd som den er nu.

Man kunne give en advarsel og blev denne advarsel ikke efterfulgt af ændret adfærd kunne man begynde med et års udelukkelse. Hvis en debattør ønsker at komme tilbage og redegør for at vedkommende vil ændre sin debat adfærd til ikke at være spammende kunne vedkommende som et forsøg få lov til efter et års udelukkelse at få lov til en ny begyndelse.

Peter Arentzen skal jo have et vink fra os seriøse debattører om hvad der foregår og høre om vores ønsker om hvordan vi måske kan forbedre Trosfrihed eller ihvertfald udelukke de debattører der konstant spammer trådene.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Hanskrist
10/05/2024 19:21
Vigtige præciseringer
af somo
09/05/2024 14:19
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Eurovision-arrangør undersøger 'hænde..
10/05/2024 19:43
FN's Generalforsamling vil have palæsti..
10/05/2024 18:27
Putin genudnævner premierminister uden ..
10/05/2024 18:21
Dansk bryder misser sidste mulighed for ..
10/05/2024 17:34
Coldplay og Sting reagerer på rappers d..
10/05/2024 17:00
Nyheder fra Religion.dk