annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
SÃ¥ er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Blue Mind og Green Mind
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 2988 gæster og 428 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#43170 - 18/03/2024 22:44 Re: Små mennesker... [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3677
Sted: Nørresundby
Hvis du ikke spammende alle debat trådene - men selv oprettede dine trådstarter og emner om fx VML og alle dine videoklip.

Kunne du godt være her på stedet.

Men du spammer alle trådene - endda så meget at jeg som Thomas ikke kan se mig selv være aktiv her mere sålænge din adfærd er sådan. Og det samme med Gerth (inklusivt Gerth som anonym). Selv Arne der ellers er ydmygheden selv har opdaget hvor ødelæggende din debat adfærd er.

En løsning var at vi kun kunne skrive med en oprettet profil. Da Gerth jo blot fortsætter som anonym, hvilket du nok også ville gøre dersom din profil blev slettet.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#43171 - 18/03/2024 22:45 Re: Små mennesker... [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Jeg skriver ikke mere om eksempelvis fristelsen byens ´sociale´ natte´liv´, hor og mit i en periode lignende ensomhed druks svineri i min krop ligesom om boligen, så dur dette heller ikke!
Jeg er ikke ligesom min ´hjemby´ (land), hvis du forstår dette sprog...
Top Svar Citer
#43172 - 18/03/2024 23:04 Re: Små mennesker... [Re: Hanskrist]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Hvordan er jeres adfærd ler Hvem ved blinker Hvorfor kommer du ikke op på bjerget...




Your friend forever

Krishna

PS: Lad os få admin på banen, og så må han jo undersøge tingene, og træffe en afgørelse...
Top Svar Citer
#43173 - 18/03/2024 23:15 Re: Små mennesker... [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Du: "PS: Lad os få admin på banen, og så må han jo undersøge tingene, og træffe en afgørelse..."

Ligefør du skrev dette ´tænkte´ jeg på ordet ´dom´.
Selv Jesus blev dømt på træpælen men ikke hans ånd.
Ligesom jeg igen p.t. ved dette skriveri ligesom mig selv om mit afkald på alle mine egne ego lyster, så mærker jeg altså altid sådan Helligåndens kraft selvom, at ingen vedkender mig idag.
Top Svar Citer
#43174 - 19/03/2024 00:31 Re: Små mennesker... [Re: Anonym]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 5670
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Jeg er sikker på, at hvis du oprettede din egen tråd, og skrev dër, alt hvad du har på hjerte, så ville det blive fuldt ud respekteret, og måske - lidt efter lidt - ville det lykkes bedre at forstå dig.
M.v.h. Arne smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Trump udnævner ny direktør for ICE
27/06/2026 22:03
Yngre mand svært tilskadekommen efter k..
27/06/2026 20:49
Serbiens præsident vil trække sig og u..
27/06/2026 19:45
Politiet var talstærkt til stede ved Is..
27/06/2026 18:46
1.600 redningsarbejdere er ankommet til ..
27/06/2026 16:48
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Cirkusgæster kan have drukket rensevæs..
27/06/2026 20:51
Netanyahu ønsker bred regering efter nÃ..
27/06/2026 20:24
Titusinder går i første Pride-march ef..
27/06/2026 19:48
Vandscooter er beslaglagt efter meldinge..
27/06/2026 19:45
Yngre mand er svært tilskadekommen efte..
27/06/2026 18:27