annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
10 oktober Rødhus strand
Hvem er online?
1 registreret somo 542 gæster og 524 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 9 af 10 < 1 2 ... 7 8 9 10 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43211 - 28/03/2024 06:16 Re: Er dette videnskab... [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Folk tilsyneladende har lettere ved kritik end ros til mig p.t.
At nogen pludseligt tør modsige mig istedet for tavshed ligner jo enten en selvforsvarsmekanisme eller et sundhedstegn...
Top Svar Citer
#43212 - 28/03/2024 08:08 Re: Er dette videnskab... [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Er jeg en frelser ler Hvem ved blinker Hvorfor kan vi ikke have en normal samtale...

https://vandrermodlyset.dk/ardors-beretning-11/

https://vandrermodlyset.dk/kommentar-xi/

Har du læst det? Var Jesus dum...

Citat:
Da farisæerne hørte, at Jesus havde lukket munden på saddukæerne, samledes de, og en af dem, en lovkyndig, spurgte ham for at sætte ham på prøve: »Mester, hvad er det største bud i loven?« Han sagde til ham: » ›Du skal elske Herren din Gud af hele dit hjerte og af hele din sjæl og af hele dit sind.‹ Det er det største og det første bud. Men der er et andet, som står lige med det: ›Du skal elske din næste som dig selv.‹ På de to bud hviler hele loven og profeterne.«

Hvad er der galt med dig...




Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...














Top Svar Citer
#43213 - 28/03/2024 08:17 Re: Er dette videnskab... [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

P.s. stortchock
På nær min bolig en tankstation siger en ny ung personale til mig: "Snak med min leder om det, fordi han er kristen." Han har hyklerisk til mig kaldt sig selv for kristen med en cigaret i munden. Arhh, jeg gider næsten ikke mere den butik som klamt sælger for meget hvidt brød, alkohol, slik-kage sukker, koffein drik og spil.
Top Svar Citer
#43214 - 28/03/2024 08:34 Re: Er dette videnskab... [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Er jeg en frelser ler Hvem ved blinker Hvorfor kan vi ikke have en normal samtale...




Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Top Svar Citer
#43215 - 28/03/2024 09:51 Re: Er dette videnskab... [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Jeg har forgæves prøvet at snakke med dig i et forrige emne.

Du: "Hvorfor kan vi ikke have en normal samtale....: "

Jeg er ikke almindeligt! ingen elskov, arbejde i samfundet, vendskaber og trygt sociale reaktioner, jeg bør os sammen...Måske jeg dermed ikke har nogen/noget men i...
Top Svar Citer
annonce
Side 9 af 10 < 1 2 ... 7 8 9 10 >


Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Trump deler nyt billede af mindepas
27/06/2026 06:33
Burkina Faso afbryder diplomatiske forbi..
27/06/2026 02:57
USA's militær: Har gennemført angreb m..
26/06/2026 22:55
EU efter Trumps told-trusler: Har ret ti..
26/06/2026 21:38
Trump anklager Iran for brud på våbenh..
26/06/2026 19:18
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Antal personer med over en million krone..
27/06/2026 05:00
Hed lørdag kan slå varmerekorder fra b..
27/06/2026 04:38
Ny Orange Scene skal give mere plads til..
27/06/2026 04:00
Bronzetårn fra britisk ubåd er blevet ..
27/06/2026 03:16
Trump deler billede af særligt pas udsm..
27/06/2026 02:26