annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 11098793
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2112339
Et andet syn 1821829
Jesu ord 1398037
Den Evige Filosofi 1194995
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 44 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 7 < 1 2 3 4 5 6 7 >
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#37431 - 31/10/2022 23:53 Re: Kaldet... [Re: ABC]
Gerth Offline
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
LIVETS BOG

Jeg har netop snakket med en gammel psykisk syg mand, som kun åndeligt gider ham Eckhart Tolle. Om min identitet uden tid og rum sammenligner jeg nuet med evigheden. Jeg er den, jeg er! Men, mennesket er ikke ligesom dyr, der kun instinktivt ikke fatter en historie med ord. Du glemmer vel ikke helt dine sociale relationer, når de midlertidigt er væk, fordi så har du i hjertet et kært minde om dem med sindet? ´Mit´ åbenbaring minder jer også blandt andet om Biblens GT og NT, hvor Jesus Kristus ligner noget/nogen i skrifterne ligesom Det guddommelige lignende evigt liv. Tro idag håbefuldt på det til senere istedet for frygt for død. Dog savner (mangler) jeg ingen/intet, fordi min sjæl er ikke alene som forstand og kærlighed. Meditation, sex, naturoplevelse, mad, fest og andet ved nydelse underholdning fornøjelse er ok, men hukommelsen til praktisk fysiske ting, viden og visdom kan senere i livet virke om erfaring. Dem som har et misbrug, de flygter fra virkeligheden, altså verden, folket og sig selv. Jeg lærer af fejl, så jeg er ikke tomhjernet, hvilket også åndelig rigdom handler om vedrørende Helligånden som kilden fra Det guddommelige til mennesket. Og ligesom profetier sker om den ligesom fortid en ikke endnu eksisterende fremtid også en plan angående skabelsen. Jeg kender en gammel men ellers klog mand,som ligesom demens og flere sindslidende ældre bekendte glemmer ugens møder med folk, også sagde jeg til ham - Hvad vi ikke ved, det har man ikke ondt af og alligevel kender jeg min oprindelse fra Himlen: "Du er i nuets kraft." blinker

´Medskaber´ eller forudsigelse, da jeg idag vidste personers næste kort og en i gaden fremmedes næste trin? Behov driver jo folk ligesom nadveren og ønsker, men i gudsriget er vi fuldkommen i en selv og sammen. Det er da et kortere svar i denne omgang ligesom, at jeg vil ikke se ´mester´ Eckharts clip, der varer i for lang tid. griner

Redigeret af Gerth (01/11/2022 00:50)
#37432 - 01/11/2022 01:21 Re: Kaldet... [Re: Gerth]
Gerth Offline
veteran
LIVETS BOG LIGESOM EN SELVBIOGRAFI

Jeg har netop snakket med en gammel psykisk syg mand, som kun åndeligt gider ham forfatteren Eckhart Tolle. Om min identitet uden tid og rum sammenligner jeg nuet med evigheden. Jeg er den, jeg er! Men, mennesket er ikke ligesom dyr, der kun instinktivt ikke fatter en historie med Ord. Du glemmer vel ikke helt dine sociale relationer, når de midlertidigt er væk, fordi så har du i hjertet et kært minde om dem med sindet? ´Mit´ åbenbaring minder jer også blandt andet om Biblens GT og NT, hvor Jesus Kristus ligner noget/nogen i skrifterne ligesom Det guddommelige lignende evigt liv. Tro idag håbefuldt på det til senere istedet for frygt for død. Dog savner (mangler) jeg ingen/intet, fordi min sjæl er ikke alene som forstand og kærlighed. Meditation, sex, naturoplevelse, mad, fest og andet ved nydelse underholdning fornøjelse er ok, men hukommelsen til praktisk fysiske ting, viden og visdom virker som erfaring. Dem som har et misbrug, de flygter fra virkeligheden, altså verden- folket-sig selv. Jeg lærer af fejl, så jeg er ikke tomhjernet, hvilket også åndelig rigdom handler om vedrørende Helligånden om kilden fra Det guddommelige til mennesket. Og ligesom profetier sker om den ligesom fortid en ikke endnu eksisterende fremtid også en plan angående skabelsen. Jeg kender en gammel men ellers klog mand, som ligesom demens og flere sindslidende ældre bekendte glemmer ugens møder med folk, også sagde jeg til ham - Hvad vi ikke ved, det har man ikke ondt af og alligevel kender jeg min oprindelse fra Himlen: "Du oplever nuets kraft." (blinker).

´Medskaber´ eller forudsigelse, da jeg idag vidste personers næste kort og en i gaden fremmedes næste trin? Behov driver jo folk ligesom nadveren og ønsker, men i gudsriget er vi fuldkommen i en selv og sammen om alt. Mad og drikkelse til os kommer fra en del af skabelsen, hvilket er naturen og dyrene. Det er da et kortere svar i denne omgang ligesom, at jeg vil ikke se ´mester´ Eckharts clip, der varer i for lang tid. (griner).

Redigeret af Gerth (01/11/2022 02:08)
#37433 - 01/11/2022 02:36 Re: Kaldet... [Re: Gerth]
Gerth Offline
veteran
Hvorfor prædiker han (Tolle), fordi det bør nok ikke ændre på tilstanden? Latterligt.

Redigeret af Gerth (01/11/2022 02:37)
#37434 - 01/11/2022 06:06 Re: Kaldet... [Re: Gerth]
Gerth Offline
veteran
Nå, en ung ny psykisk syg men ifølge jeg pæn yngre kvinde uden for meget medicin, hun kontakter mig, men vedkommende mærker en uforklarlig kulde? Døren til udenfor er lukket,hvor hun med sit ellers varme tøj føler det?
Jeg kender en gammel kvinde, som ikke kunne tåle folks på cafe larm og støj. Selvfølgelig tror hun på en sjette sans? Overfølsomhed (hypersensitiv).

Redigeret af Gerth (01/11/2022 06:35)
#37435 - 02/11/2022 12:31 Re: Kaldet... [Re: Gerth]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Sted: Vanløse
Kære Gerth

Jeg vil gerne samarbejde...

https://carstenplougolsen.com/2022/10/28/salme-ved...6cuhCw633kYVZtI

Hvad siger andre...

Your friend forever

Jan
Side 2 af 7 < 1 2 3 4 5 6 7 >

Seneste indlæg
Evig vækst
af Gerth
31/05/2023 23:25
Det spirituelle parti...
af ABC
29/05/2023 19:21
SÃ¥ er der linet op...
af Gerth
29/05/2023 17:44
Tro, håb og kærlighed
af Gerth
29/05/2023 15:23
skadelige urenheder
af Gerth
26/05/2023 16:41
Nyheder fra DR
Analytiker om halvårsregnskab: 'SAS er ..
01/06/2023 10:16
Zelenskyj er dukket op til topmøde i Mo..
01/06/2023 10:02
DR i Kyiv efter nye missilangreb: Folk e..
01/06/2023 09:55
Flere kilometer lang kø pÃ¥ E20 mod SjÃ..
01/06/2023 09:49
Sydøstjyllands Politi om tabte kartofle..
01/06/2023 09:38
Nyheder fra Religion.dk