Charlie Chaplin havde en meget yngre kone....
Jeg er ikke en psykopati egoistisk ond aggressiv deltager i evolutionen med beskidte tricks, hvor de uartigt slemme fyre nyder kvinder med alle midler.
Hvis jeg ikke når dette, så måske i Himlen min evigt elskede som den mest sexet engel har elskov med mig og kærlig omsorg....
Derfor her jeg ligner en stor hjerne som et røvhul:
https://www.youtube.com/watch?v=TACml_gZXpsFlere har fattet mine ord om tålmodighed og udholdenhed sådan, men vi bliver ikke yngre og de siger om kunst , at provokation er nødvendigt, fordi ellers sker der ikke noget - ikke en spændende nyhed - For meget provokation er ikke godt ligesom Muhammed krisen og Rasmus Paludan.
Opførte Jesus Kristus sig på den provokerende måde? Vistnok Paulus ifølge Hans K?
En ordbog: "En provokation er en handling, adfærd eller udtalelse, der ofte bevidst søger at afstedkomme en reaktion hos et andet individ. Personen, der provokerer kaldes en provokatør, ikke at forveksle med en provo. En provokatør kan være en person der søger at fremkalde uroligheder ved at provokere, men bruges også i en anden betydning, nemlig som en der vil fremtvinge en debat om et emne, indenfor hvilket han har fremkaldt en provokation. Inden for sidste slags kan f.eks. nævnes præsten Harald Søbye, der startede med at vie homoseksuelle før det havde retsgyldighed."