annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
1 registreret somo 363 gæster og 123 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 5 < 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#27848 - 02/08/2019 10:23 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: Anonym]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Hej Api..

"Den kunne laves Live Stream, så man kan følge de stillesiddende minut for minut. Det må være lige noget for DR .."

- Ja og så ku' deltagerne, der jo i forvejen har kendskab til det at sidde den flad, ta' 1. mill pr. afsnit - vanen tro..;)

mvh
Simon
Top Svar Citer
#27864 - 03/08/2019 01:27 Re: Worldwide Spiritual Vale of Tears [Re: Simon]
Apiqoros
Uregistreret


Hej Simon ...

Jeg må erkende at jeg ved ikke meget om hverken DR eller Tv generelt. Det er mange år siden, jeg har set noget, der kommer fra dette organ; jeg læser dog i medierne, hører fra omgangskreds og kollegaer at der langt mellem snapsene.

I mellemtiden er youtube, andre video og streamingtjenester vokset betydeligt, her bydes på alt mellem himmel og jord ― samt lidt ekstra ...

'- Ja og så ku' deltagerne, der jo i forvejen har kendskab til det at sidde den flad, ta' 1. mill pr. afsnit - vanen tro..;)'

Det er da også mit indtryk at DR her snildt kunne springe yogierne over og sende direkte fra overvågningskameraer opsat i med'arbejdernes' kontorer, hermed kunne de også pålægge sig en klækkelig lønstigning, nu de også skulle være 'aktører' i deres egen produktion ...


Api ... ;)
Top Svar Citer
#27867 - 03/08/2019 03:18 Re: Worldwide Spiritual Vale of Tears [Re: Anonym]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Morn' Api..

Tja, end ikke duften af god schnapz, finder du i DR nu om stunder. DR var for nogle år siden udmærket klar over hvor det bar hen, hvorfor de banede vej politisk med tvangsmæssig betaling gennem skat af galehuset - du ka' selv regne ud hvad det kommer til at betyde.
Det minder mest af alt om en ungdomsklub forladt af pædagoger, og ikke en kæft ka' stille noget op overfor de millionlønninger de tildeler sig selv.

mvh & god weekend
Simon


Redigeret af Simon (03/08/2019 03:23)
Top Svar Citer
#27908 - 07/08/2019 22:26 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: Simon]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5368
Sted: Vanløse
Hej Simon og Apiqoros

Jeg forstår ikke jeres tilgang til programmet.

Skulle vi allesammen sidde 24 timer i døgnet og se på et menneske som ikke bevæger sig? Og så i 6-7 måneder? Det er vist for meget forlangt af seerne.

Hvorfor ikke bare følge op på samtalen og så tage den derfra...

De kan lave programmer om mennesker der kan holde vejret i "20" minutter, så hvorfor ikke programmer om mennesker der kan sidde i 6-7 måneder. For mig lyder det interessant.

Eller hvad med at lave et program om dette:

https://amp.businessinsider.com/the-research-on-the-hallucinogenic-drug-dmt-2018-3?fbclid=IwAR3f3WrYkFf4atzlFM5v4M7sSpS5gBmlWXaF32g4L-Rmnt9rQ8lgaIiJskk#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From%20%251%24s

Måske dette stof er løsningen på vores problemmer ler Mon vi kunne insistere på at Donald Trump og alle de andre ledere indtog det blinker Det ville da være noget nyt under solen halvfuld

https://www.youtube.com/watch?v=hH6AwvQ8Hn4

Så lad os da feste...

https://www.youtube.com/watch?v=2zkjQVh5KmQ

Men I vil hellere svømme rundt i mine ord eller er det jeres egne ord der er så fantastiske...ja...så må jeg hellere læse dem...men jeg er nu mere optaget af mine egne skriverier...måske jeg der kan finde noget interessant...en krokodille...ha, ha...hvad skulle det nu til for...jeg ved det ikke...bare noget der lige poppede op...så meget lort...så lidt tid...kan jeg ikke finde på andet...var man bare kunstner, så skulle i bare se...ikke noget med fisk i en blender...nej...det er der ikke meget ved...næeh...lad os få en atombombe på bordet og så alt det forfærdelige der foregår i verden...så kan vi se om folk synes det hele skal fortsætte...kom nu ikke efter mig for at have en mening om tingene...og tro endelig ikke at jeg er hvid som sneen...Jesus i nye klæder...nej...sådan noget tilfalder HansKrist og Arne bomstærk...måske også Gerth...nu må jeg hellere oploader mit symbol til ham...og slutte af med denne her...så kan I sige hvad I vil om mig...forhåbenligt ikke bare dårlige ting...noget godt er der i mig...men fæld nu jeres dom...skal jeg sluge den dødspille eller hvad...så slipper I jo fra mig...ikke flere spørgsmål...he, he...nej...lad os høre denne sang først...sikke en underlig afslutning på en god samtale...er der mon nogen som fatter noget...det tvivler jeg stærkt på...men så har psykologerne noget at arbejde med...et tilfælde...nå...nu må jeg hellere forsøge at oploade det symbol...tegnet af et menneske ud i det religiøse...et af mine gode øjeblikke...

https://www.youtube.com/watch?v=QXIMcGfQoMg

Namaste
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
#27912 - 08/08/2019 05:36 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: ABC]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Morn' du..

"Men I vil hellere svømme rundt i mine ord eller er det jeres egne ord der er så fantastiske..osv."

- Nu er pointen med debatter at diskutere meninger/holdninger i forhold til et angivet tema. Dvs. at du må anvende sproget som består af ord - det er ordene der ka' bringe dig til en form for sproglig forståelse med mulighed for erkendelse. Det har jeg svært ved at forestille mig du ikke ka' forstå..;)

Men hvad er da temaet dit, og hvor er de holdninger du sætter til debat?
Eller er sagen måske i al sin enkelthed den, at du bare serverer en rulle links, hvis indhold du svært sjældent forholder dig til, hvorfor ikke en kæft jo aner hvad fanden du mener derom - andet end like/like nok?..;)

mvh & godag-godag
Simon
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 5 < 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Nyheder fra Religion.dk