annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Himmelfart...
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 606 gæster og 266 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 5 < 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#27788 - 25/07/2019 13:15 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: Simon]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5372
Sted: Vanløse
Hej Simon

Det har du selvfølgelig ret i.

Jeg forstår ikke hvordan tingene fungere, så...kan bare se at der er nogle som er rige og mange som er fattige. Tænker man kunne lave et program om det = kan vi allesammen være rige?

Tænker desuden at jeg vil omformulere det du citerede. Altså bare lave et minimum på 10 dollars om måneden og dermed en mulighed for selv at indtaste et beløb. Der skal jo penge til for at kunne få tingene til at løbe rundt.

Mon ikke der er en million mennesker som gerne vil se sådanne programmer:

https://cemproductions.org/shop/

Og som gerne vil støtte gode projekter rundt omkring i verden. Det har de selvfølgelig allerede mulighed for, men jeg tænker, at det er et godt projekt at gøre sådanne programmer tilgængelige for så mange som muligt. Samtidigt vil der så være penge i overskud til andre projekter.

DRs udgifter lå på 4,3 milliarder = 650 millioner dollars. Om sådan en kanal skal have det samme budget kender jeg ikke noget til. Jeg tror det ikke. Men hvis det er tilfældet, så skal man jo bare have flere medlemmer = 7 millioner. Og det er vel ikke utænkeligt. Netflix har 148 millioner brugere verden over, så...

Vi må se om jeg ikke kan lave en inspirerende hjemmeside.

Namaste
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
#27794 - 27/07/2019 11:51 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: ABC]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Hej du..

Det er værd at huske på, at penge ikke er noget dårligt værktøj, og at den fordelingspolitik man sætter sit kryds ved på stemmesedlen, gør én selv medansvarlig for dens virkning.

Jeg tvivler på der i befolkningen er stor enighed om det man vil se/høre, mens der ingen tvivl er om, at der må være meget unge mennesker ansat i DR, eftersom stort set alt de sender, henvender sig til en ung befolkningsgruppe.
Nu er jeg ikke tilhænger af tv, hvis nogen gider spilde deres tid på den slags, blir det op til dem. Men grundlæggende mener jeg DR gennem mange år er blevet fyldt med grådige ansatte med en meget lav kunstnerisk kvalitet, og at det er dét der koster licensbetalere dyrt.

mvh
Simon


Redigeret af Simon (27/07/2019 11:53)
Top Svar Citer
#27797 - 27/07/2019 19:01 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: Simon]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Indlæg: 5372
Sted: Vanløse
Hej Simon

Måske skulle de ansætte dig smiler

Jeg vil bare gerne se programmer som disse:

https://cemproductions.org/shop/

Det har jeg allerede mulighed for, men jeg tænker, at tingene kunne gøres bedre for alle.

Kunne selvfølgelig skrive en kommentar om det her:

http://www.globalspirit.tv/discuss/

Men det er nok bedst at lave en hjemmeside...

Tænker at jeg har fundet noget som giver mening for mig...er jo ikke bare en fuldebøtte og alt sådan noget...lettere sindsyg...jo...men det skyldes mange ting. Føler mig lidt som et mislykket menneske der forsøger at komme op på benene. Har efterhånden fået mere styr på mig selv. Måske jeg er ved at blive voksen...skal selvfølgelig arbejde på min brandert...den løber stadigvæk af med mig. Er meget glad for udsendelsen - mod fjerne kyster. Sådan burde alle menneskers liv forme sig. Måske man kunne sende den på en verdensomspændende spirituel kanal. Godt for sjælen...

Namaste


Redigeret af ABC (27/07/2019 19:30)
_________________________
I Vandrer mod Lyset står der, at kun de tålmodige er brugbare, og det kan jeg godt følge...
Top Svar Citer
#27802 - 28/07/2019 18:31 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: ABC]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Hej igen..

Og på sådan en solrig søndag, hvor det for en tid siden føltes som var havet kommet ned fra oven.

Det dér med at blive voksen, tja, tror såmænd ikke du ska' viden om, for at finde de der sagtens ka' sidde en time eller to i køkkenet over kaffen, afventende at de voksne vel snart kommer hjem - lige derudover, synes jeg nu du sku' holde op med hele tiden at være på nakken af dig; hvad ska' nu dét til for? Næh, lad du andre om det..;)

'Mod fjerne kyster' har jeg vist set, med glæde, men det er sandt at sige ikke særlig meget tv jeg får set. Vigtigst er jo også at du er glad for DR - og det er der vel også andre der er, selv om jeg nu altså tror, at landets befolkning bare har affundet sig med at dét nu er hvad butikken udbyder. Og sandt at sige, spiller det jo ikke den fjerneste rolle, hvad sådan en sur kamel måtte mene om DR; de sender uanset det samme bras i rotation. Selv synes jeg det er noget svineri.

mvh
Simon
Top Svar Citer
#27810 - 29/07/2019 04:19 Re: Worldwide Spiritual Channel [Re: ABC]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
P.s.:

"Det har jeg allerede mulighed for, men jeg tænker, at tingene kunne gøres bedre for alle."

- Bare lige noget jeg stadig studser over: for når du taler om at skabe forbedringer for alle, er dette jo stadig en anskuelse der belyser dit og ikke alles synspunkt - punktet, hvorfra ikke alle anskuer dit synspunkt - sagt i forlængelse af, at det jo stadigvæk ville være rart at høre lidt om den alternativt attraktive forklaringsmodel, du mener belyser forbedrede forhold for alle. Rødhårede bavianer har muligvis problemer forskellig fra blåhårede, men afhjælper en idé problemer for den samlede bestand, ville idéen jo være til glæde for alle - så hit med idéen! ;)

mvh & solrig dag
Simon


Redigeret af Simon (29/07/2019 04:24)
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 5 < 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel: Hizbollah-leder dræbt i Libanon
29/03/2024 13:22
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er genåbnet
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Nyheder fra Religion.dk