annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Symbol
Hvem er online?
0 registrerede 318 gæster og 306 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 3 1 2 3 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#22263 - 06/12/2016 13:05 Anden velkomst tekst?
Tikka Offline
bor her
Registeret: 05/09/2015
Indlæg: 1875

Jeg har tænkt på om velkomst teksten øverst på sitet ikke burde ændres.

Der står alt for meget … og alt for mange fyldord efter min mening. smiler

Og følgende tekst:
Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.
… afholdte mig fra at deltage ved mit første kendskab til sitet, da jeg tænkte, ja ok så kan jeg blot skrive på en skriveblok herhjemme.


Logoets tekst syntes jeg er ok, men ønsker man begge køn repræsenteret, mener jeg figuren burdes udelades eller udskiftes.

Forslag til ny velkomst tekst kunne eksempelvis være:

Citat:
Velkommen til Trosfrihed.dk.

Du er velkommen til at deltage som anonym eller registreret bruger.

Så skriv blot og god fornøjelse med siden.


¨¨¨¨


Top Svar Citer
#22265 - 06/12/2016 16:47 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Tikka]
Thomas
Uregistreret

Hej alle

Jeg tænker også på, hvordan vi kan få flere folk til stedet. Det er jo et super sted! :-)

I forhold til Tikkas kritik af:
Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.


- Jeg tænker, at man måske bare kan tilføje et ord ... alene det at skrive om et emne SAMMEN ...

Kærlig hilsen
Thomas
Top Svar Citer
#22266 - 06/12/2016 17:56 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Anonym]
Tikka Offline
bor her
Registeret: 05/09/2015
Indlæg: 1875
Indsendt af: Anonym
Hej alle

Jeg tænker også på, hvordan vi kan få flere folk til stedet. Det er jo et super sted! :-)

I forhold til Tikkas kritik af:
Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.


- Jeg tænker, at man måske bare kan tilføje et ord ... alene det at skrive om et emne SAMMEN ...

Kærlig hilsen
Thomas


Jeg mener ikke, det er nok blot at tilføje ordet SAMMEN ...

... Jeg holder stadig fast ved min opfattelse at følgende bør fjernes:

Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.

Jeg mener ikke, det er sitets opgave, at fortælle hvad der kan være videreudviklende og berigende. smiler

¨¨¨¨

Top Svar Citer
#22267 - 06/12/2016 18:39 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Anonym]
Tikka Offline
bor her
Registeret: 05/09/2015
Indlæg: 1875

Thomas:
Citat:
Jeg tænker også på, hvordan vi kan få flere folk til stedet. Det er jo et super sted! :-)


Jeg tror, det er afgørende vigtigt, at Trosfrihed.dk fremkommer som et debat forum, hvis man søger på et sådan.

Så måske man skulle kalde sitet noget med debat først. (?)

Måske Debat forum for trosfrihed. (?)
smiler


¨¨¨¨


Top Svar Citer
#22270 - 07/12/2016 00:28 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Tikka]
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 385
Sted: Solskinsøen
Kære Tikka, Thomas m.fl.

Tak for jeres interesse og omsorg for trosfrihed.dk

Først og fremmest er et debatforum afhængig af at nogle har noget på hjerte de gerne vil dele med andre. Der er jo masser af alternativer derude, men det er også vigtigt for mig at man kan debattere anonymt. Det kan man nemlig kun de færreste steder (med mindre man opretter en falsk profil).

Jeg har endvidere heller ikke nogen politiske eller økonomiske interesser der skal plejes, så derfor forbliver teksten på forsiden som den er. Jeg synes ikke den er lang, og det er kun rimeligt at besøgende for et par ord med på vejen om hvad trosfrihed.dk er.

Rangering i søgemaskiner afhænger ikke af om man har et bestemt navn - eks. debat, men om kvaliteten af indholdet. Mange af de besøgende der kommer forbi her, kommer jo fordi de søger efter et eller andet, og så er trosfrihed.dk poppet op mellem søgeresultaterne. Som eksempel kan nævnes Kristian Pedersens (kræn-p) indlæg om oversættelsen af Bhagavadgita 2009, 2.del som har rundet over 100000 sidevisninger. Kristian Pedersen gik desværre bort for ca. 2½ år siden. Jeg håber således at I alle fortsat vil bidrage til en konstuktiv og indholdsrig debat smiler

_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 3 1 2 3 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Israelsk militær: Højtstående Hamas-m..
29/03/2024 00:25
Pavens tætpakkede påskeprogram: Vasker..
28/03/2024 23:53
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Rusland blokerer for FN-overvågning af ..
28/03/2024 21:33
Nyheder fra Religion.dk