annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
0 registrerede 1012 gæster og 1284 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 3 1 2 3 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#22263 - 06/12/2016 13:05 Anden velkomst tekst?
Tikka Offline
bor her
Registeret: 05/09/2015
Indlæg: 2195

Jeg har tænkt på om velkomst teksten øverst på sitet ikke burde ændres.

Der står alt for meget … og alt for mange fyldord efter min mening. smiler

Og følgende tekst:
Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.
… afholdte mig fra at deltage ved mit første kendskab til sitet, da jeg tænkte, ja ok så kan jeg blot skrive på en skriveblok herhjemme.


Logoets tekst syntes jeg er ok, men ønsker man begge køn repræsenteret, mener jeg figuren burdes udelades eller udskiftes.

Forslag til ny velkomst tekst kunne eksempelvis være:

Citat:
Velkommen til Trosfrihed.dk.

Du er velkommen til at deltage som anonym eller registreret bruger.

Så skriv blot og god fornøjelse med siden.


¨¨¨¨


Top Svar Citer
#22265 - 06/12/2016 16:47 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Tikka]
Thomas
Uregistreret

Hej alle

Jeg tænker også på, hvordan vi kan få flere folk til stedet. Det er jo et super sted! :-)

I forhold til Tikkas kritik af:
Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.


- Jeg tænker, at man måske bare kan tilføje et ord ... alene det at skrive om et emne SAMMEN ...

Kærlig hilsen
Thomas
Top Svar Citer
#22266 - 06/12/2016 17:56 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Anonym]
Tikka Offline
bor her
Registeret: 05/09/2015
Indlæg: 2195
Indsendt af: Anonym
Hej alle

Jeg tænker også på, hvordan vi kan få flere folk til stedet. Det er jo et super sted! :-)

I forhold til Tikkas kritik af:
Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.


- Jeg tænker, at man måske bare kan tilføje et ord ... alene det at skrive om et emne SAMMEN ...

Kærlig hilsen
Thomas


Jeg mener ikke, det er nok blot at tilføje ordet SAMMEN ...

... Jeg holder stadig fast ved min opfattelse at følgende bør fjernes:

Citat:
Det behøver ikke at være fint formuleret, når blot det er forståeligt. Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende.

Jeg mener ikke, det er sitets opgave, at fortælle hvad der kan være videreudviklende og berigende. smiler

¨¨¨¨

Top Svar Citer
#22267 - 06/12/2016 18:39 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Anonym]
Tikka Offline
bor her
Registeret: 05/09/2015
Indlæg: 2195

Thomas:
Citat:
Jeg tænker også på, hvordan vi kan få flere folk til stedet. Det er jo et super sted! :-)


Jeg tror, det er afgørende vigtigt, at Trosfrihed.dk fremkommer som et debat forum, hvis man søger på et sådan.

Så måske man skulle kalde sitet noget med debat først. (?)

Måske Debat forum for trosfrihed. (?)
smiler


¨¨¨¨


Top Svar Citer
#22270 - 07/12/2016 00:28 Re: Anden velkomst tekst? [Re: Tikka]
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 75
Sted: Solskinsøen
Kære Tikka, Thomas m.fl.

Tak for jeres interesse og omsorg for trosfrihed.dk

Først og fremmest er et debatforum afhængig af at nogle har noget på hjerte de gerne vil dele med andre. Der er jo masser af alternativer derude, men det er også vigtigt for mig at man kan debattere anonymt. Det kan man nemlig kun de færreste steder (med mindre man opretter en falsk profil).

Jeg har endvidere heller ikke nogen politiske eller økonomiske interesser der skal plejes, så derfor forbliver teksten på forsiden som den er. Jeg synes ikke den er lang, og det er kun rimeligt at besøgende for et par ord med på vejen om hvad trosfrihed.dk er.

Rangering i søgemaskiner afhænger ikke af om man har et bestemt navn - eks. debat, men om kvaliteten af indholdet. Mange af de besøgende der kommer forbi her, kommer jo fordi de søger efter et eller andet, og så er trosfrihed.dk poppet op mellem søgeresultaterne. Som eksempel kan nævnes Kristian Pedersens (kræn-p) indlæg om oversættelsen af Bhagavadgita 2009, 2.del som har rundet over 100000 sidevisninger. Kristian Pedersen gik desværre bort for ca. 2½ år siden. Jeg håber således at I alle fortsat vil bidrage til en konstuktiv og indholdsrig debat smiler

_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 3 1 2 3 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Udenrigsministeriet lemper rejsevejledni..
22/06/2026 18:52
37-årig erkender hvidvask for millioner
22/06/2026 17:36
The Smiths-guitarist sælger 80 af sine ..
22/06/2026 16:56
Endnu en person fundet død i sø i Rosk..
22/06/2026 15:48
Tidligere amerikansk centralbankchef er ..
22/06/2026 15:02
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Yderligere to anholdt for angrebsplan mo..
22/06/2026 23:58
Israel vil fastholde den militære kurs ..
22/06/2026 22:41
SpaceX-aktien styrtdykker efter højtfly..
22/06/2026 21:13
Ornitolog kalder sjældent fuglefund for..
22/06/2026 20:43
Ni familiemedlemmer til afdøde Ebbe Pre..
22/06/2026 18:31