annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Paul Tillich
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 1015 gæster og 1929 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 5 < 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#20462 - 13/04/2016 15:31 Re: Gnostikerne [Re: Arne Thomsen]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512
Hr. lægprædikant..

Er ovenstående et udtryk for en personlig mening om mig som debattør, eller er det noget du har fundet på Wikipedia? ;)

mvh
Simon
P.s.: angsten har jeg vist forklaret dig er en diffus str., hvorimod frygt for noget kendt passer bedre ind i det du her søger at udtrykke. Dog er der vist næppe grund til nogen frygt i forbindelse med Wikipediakopier du lægger frem - har du i øvrigt nogen idé om hvem der har skrevet dem? - eller, at kompromittere meningsløsheden i alle dine trosbekendelser.. ;)


Redigeret af Simon (13/04/2016 15:33)
Top Svar Citer
#20463 - 13/04/2016 16:15 Re: Gnostikerne [Re: Simon]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 5670
Sted: Sydsjælland
Om Simon lider af angst eller frygt er mig temmelig uvedkommende.

Dét, jeg finder afgørende, er, at Simon øjensynlig ikke har mod til at se virkeligheden i øjnene, men undviger - og samtidig digter noget (om mig), der er nemmere for ham at håndtere blinker

Ynkeligt trist

Arne cool
Top Svar Citer
#20464 - 13/04/2016 18:24 Re: Gnostikerne [Re: Arne Thomsen]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512
Altså hr. lægprædikant..

Nu må de altså se at få lidt styr på dem selv, hr. prædikant, de befinder dem trods alt på en debatside og ikke i missionsforeningen! Men selvfølgelig, er de sådan rigtig godt helligsur, så er der jo healingsmassage a la’ kristusterapi på et af tidens kærlighed & livsglæde-kurser at glædes over, måske med et lille taoistisk seminar i åndedrætsteknikker som flødeskum på næsen, mon ikke det ku’ få pusten ned og humøret op, ja måske ligefrem sætte wikipedia-selvhypnosen på stand by? ;)

Det er trods alt ikke mine følelser du distribuerer..;)

mvh
Simon
P.s.: du leverer jo ikke andet end stemningsrapporter knyttet til den lyksalige gudetro, du ka’ ikke fortænke nogen i at drille dig…;)


Redigeret af Simon (13/04/2016 18:25)
Top Svar Citer
#20465 - 13/04/2016 18:53 Re: Gnostikerne [Re: Simon]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 5670
Sted: Sydsjælland

Hvad er den første årsag til verdens væren?

Jeg ved det ikke.

Og jeg er ikke bange for at erkende min uvidenhed blinker

Arne smiler
Top Svar Citer
#20466 - 13/04/2016 23:20 Re: Gnostikerne [Re: Arne Thomsen]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 3512
Hr. lægprædikant...

Du ka' sikkert finde svaret på Wikipedia, god fornøjelse..;)

mvh
Simon
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 5 < 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Forsvarsminister Jeppe Bruus rejser til ..
21/06/2026 18:00
Forventer snart vand igen i Slagelse
21/06/2026 14:26
Volleyball-landsholdet skal til EM
21/06/2026 13:02
Region får 148 millioner til at redde b..
21/06/2026 12:43
Flere meldes dræbt efter ukrainske dron..
21/06/2026 10:19
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Trump fortsætter ordkrig med Meloni
21/06/2026 20:09
Etiopiens regeringsparti vinder stort i ..
21/06/2026 19:18
Lokaltog genoptager driften mandag efter..
21/06/2026 19:12
Forsvaret er tæt på aftale om nye over..
21/06/2026 16:00
Ekspert: Putin vinder på striden mellem..
21/06/2026 16:00