annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15535776
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372279
Et andet syn 1980771
Jesu ord 1518378
Åndelig Føde 1465535
Galleri
Efter en tur i Vesterhavet
Hvem er online?
1 registreret somo 335 gæster og 305 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 3 1 2 3 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#19534 - 04/08/2015 03:10 Satan er menneskehedens sande Gud
Anonym
Uregistreret

Folk bliver lige nødt til at tage sig lidt sammen, før de kommer med falske anklager. Jeg har lige læst igennem forummet her, og det er fuld af dem.

Det, som den kristne/jødiske "gud" symboliserer, er uretfærdigt blevet lagt over på Satan, fordi den kristne kirke har skulle skaffe sig magt. Hvorfor? Fordi den kristendommen fjerner folks spirituelle evner og viden. Giv noget magt og se hvad der sker. Kristendommen massakrerede og torturerede utallige mennesker.

Hvad har Satan nogensinde gjort? Udover selvfølgelig at give viden, som man kan bruge til at udvikle sine naturlige spirituelle evner, HVILKET ER VORES FØDSELSRET. Kristendom/jødedom har i århundreder frataget os evnen til at udøve vores fødselsret.

Satan betyder "sandhed" på verdens ældste sprog, sanskrit. Satan betyder "fjende" på hebraisk. Go figure.

"Kristendommen blev opfundet for at fjerne spirituel og okkult viden (sindets kræfter) fra Jordens befolkning og placere denne kraft i hænderne på et par få "udvalgte" på hele menneskehedens bekostning. " - citat fra www.frydenvedsatan.dk
Top Svar Citer
#19537 - 04/08/2015 11:43 Re: Satan er menneskehedens sande Gud [Re: Anonym]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej anonyme spirituelle satanist - kan man vel kalde dig?

Det er prisværdigt, synes jeg, at du bringer satanisme i fokus her på trosfrihed.

Hvis man "googler" på satanisme, fandt jeg på Wikipedia dette, og på Gyldendals Den Store Danske dette - så satanisme er åbenbart et mangefoldigt begreb, men den form for satanisme, du bringer frem, ser jo ud til at være en, der står i modsætning til kristendom.

Min opfattelse af etablerede religioner er bl.a., at de nok alle har en tendens til "at rådne indefra" - netop pga. "magtens korruption", som du jo også nævner.

Den hjemmeside, du nævner: "Fryden Ved Satan" finder jeg interessant - ikke mindst "kundalini og chakraer" - men det tager jo tid at sætte sig ind i det hele blinker
Stammer den fra USA?

M.v.h. Arne smiler
Top Svar Citer
#19539 - 05/08/2015 01:17 Re: Satan er menneskehedens sande Gud [Re: Arne Thomsen]
Anonym
Uregistreret

Hej Arne, tak for dit svar. Synes det er på tide, at folk begynder at bringe satanisme i fokus. Noget af det væsentligste er at udrede misforståelserne vedrørende Satans identitet, og hvad han repræsenterer. For eksempel tror mange mennesker, at han er rød og har horn og en hale, hvilket er helt og aldeles forkert. Han ligner os. Det er før blevet sagt, at de gode er blevet portrætteret som onde, og omvendt, og det holder desværre stik.

Der findes mange tusindvis af spirituelle satanister, der hver dag praktiserer det, der kaldes power meditation. Målet med sand satanisme er at aktivere og hæve kundalinislangen op gennem alle chakraerne, hvilket resulterer i bogstavelig øget bevidsthed og spirituelle kræfter - ergo spirituel satanisme. Alt dette får vi i øvrigt hjælp til i det lange løb, samt spirituel beskyttelse smiler Som der også står på hjemmesiden et sted (hvis jeg husker rigtigt), er det meget få mennesker, der overlever ret længe med spirituelle kræfter i denne verden uden en kraftfuld beskytter.

Da jeg selv fandt hjemmesiden, synes jeg der var rigtig meget god information på den, der gav mening. En anden spirituel satanist forslog mig at lukke øjnene og spørge Satan selv, om det kunne passe alt det her, og om han virkelig eksisterede. Men at gøre det uden fordomme. Det, jeg fandt ud af, var, at man, i modsætning til andre religioner, får åbenlyse svar. Jeg kunne blive ved og ved med mine egne erfaringer, men min egen personlige holdning er, at personlig erfaring altid er det bedste.

Hilsen Anders
Top Svar Citer
#19542 - 05/08/2015 12:43 Re: Satan er menneskehedens sande Gud [Re: Anonym]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej Anders.

For nogle år siden mødte jeg kortvarigt en midaldrende mand, som var brudt sammen psykisk og som fortalte, at han var blevet skadet ved at arbejde med kundalini-slangen.

Det kunne jo bare være noget, han bildte sig ind, men hjemmesiden her synes at give ham ret:
Citat:
If the kundalini is awakened without suitable preparation and guidance, it can also be also associated with debilitation, insanity, breakdown of the immune system, and prolonged spiritual pain and suicide.
(Debilitation: Svækkelse)

Er det noget sådant, du havde i tankerne, da du skrev:
Citat:
Som der også står på hjemmesiden et sted (hvis jeg husker rigtigt), er det meget få mennesker, der overlever ret længe med spirituelle kræfter i denne verden uden en kraftfuld beskytter.
Og er "den kraftfulde beskytter" for dig "Satan" - som du forstår Satan?

M.v.h. Arne smiler
Top Svar Citer
#19544 - 05/08/2015 23:38 Re: Satan er menneskehedens sande Gud [Re: Arne Thomsen]
Anonym
Uregistreret

Fordi en masse viden er blevet fjernet systematisk af de kristne kirker gennem mange århundreder, er der meget lidt tilgængelig information om, hvordan man aktiverer og hæver kundalinien. De fleste formår nutildags ikke at gøre det, og dem, der gør, ender med at få problemer, fordi de gør det forkert. Vi arbejder direkte med Satan selv og har derfor den hensigtsmæssige måde at gøre det. I kundalini-yoga bruger man ofte mantraet "SaTaNaMa" og "Satnam", hvilket taler for sig selv.

Det er den ene del af det. Den anden del går ud på, at en forholdsvis lille klike af individer forsøger at holde denne viden for sig selv, navnlig den katolske kirke, som er kristendommens hjerte. Fordi viden fører til kraft. Bogstaveligt talt. Med andre ord når man ikke særlig langt, hvis man begynder at udvikle sine spirituelle kræfter, hvis man er alene, da de, som gerne vil holde på magten, forsøger at stoppe en. Det er den samme gamle historie. Se blot på hvad der blev gjort under inkvisitionen og med hekseafbrændingerne, hvor dem, der havde viden, blev udryddet.

www.afslørkristendommen.dk/Inquisition.html

Som dedikerede spirituelle satanister, beskytter Satan og hans Dæmoner os mod dem, så vi frit kan meditere og aktivere vores siddhier (spirituelle evner, såsom telepati, telekinese og klarsyn) og færdes frit uden at frygte at blive slået ihjel af ovennævnte, som selv er meget bevidste og dygtige til brugen af sort magi.

Jeg foreslår på det kraftigste, at du læser Fryden Ved Satan hjemmesiden. Jeg tror, du vil finde den interessant og meget givende.


Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 3 1 2 3 >


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Sam Bankman-Fried får 25 års fængsel ..
28/03/2024 17:08
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
Nyheder fra Religion.dk