annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15535776
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372279
Et andet syn 1980771
Jesu ord 1518378
Åndelig Føde 1465535
Galleri
Efter en tur i Vesterhavet
Hvem er online?
1 registreret somo 335 gæster og 305 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17134 - 29/04/2014 03:46 Re: Derfor er jeg ateist. [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Nu rabler det vist helt for dig, Hans brøleabe. Jeg har jo lige vist med dine egne ord, at du er fyldt med indholdsløst pral. Jeg måtte endda reducere mit søgekriterie, for i første forsøg kom den op med 200 indlæg, hvor du praler af dine "store evner". Det er da godt, at du finder dine egne indlæg hylende morsomme, for det har jeg ikke set andre give udtryk for.

Men dit postulat om, at jeg skulle have pralet af "førende forskere" bærer afsløringen af din løgn i sig selv. Et sådant begreb findes nemlig ikke i forskerkredse. Vi har et begreb, der hedder "ledende forsker", men det betyder noget helt andet. Så det er vist et typisk journalist-udtryk du har fundet i en populær artikel om videnskab. Jeg ville aldrig bruge det, for så ville jeg blive til grin for mine kolleger. Forskning er ikke en konkurrence, hvor nogen kan føre. Det er mere at sammenligne med det olympiske stafetløb, hvor mange skiftes til at føre faklen videre.

Jeg skal nok afsløre dine løgne hver gang du kommer med nogle, ligesom jeg afslører Arnes. Han fatter heller ikke, at kendsgerningerne satte ham skakmat, men fortsætter at prøve at spille sandfærdig, selv om han ikke har nogle brikker at flytte rundt med.

Jeg har skam ikke noget imod, at I leverer gratis underholdning omend ufrivilligt, hvis det ikke var fordi I med jeres opførsel forhindrer, at debatterne kan blive sagligt udbytterige for deltagerne. Med jer ender det hver gang i skrig og skrål, praleri og syge postulater.

Derfor ser man heller ikke jeres kommentarer på faglige og seriøse debatsider, hvor man ikke tillader afsporing af debatterne. Køb dog jeres egne domæner, hvor I kan sprede jeres løgne og reservere dem til, at kun tilhængere af jeres meninger har adgang. Så slipper du for at blive "personforfulgt og intimideret og beløjet" og du kan modsigelsesfrit kalde dig selv for verdens ottende vidunder i "den kontinentale, europæiske teologi", som du mener at beherske, og du kan fylde dine pralerier med dansende bananer for at understrege dit geni.

Men den teologi vedkommer ikke os, som lever i nutidens virkelighed. griner

Ole Bjørn :o)

P.S. Min ekspertise som forsker fremgår direkte af det jeg skriver, og det forstås af alle fagfolk. Derfor ser du heller ikke nogen kompetente forskere kritisere mine indlæg nogen steder hvor jeg udtrykker mig populært. Mine faglige artikler er i et fagsprog, som lægfolk ikke vil kunne forstå, og de findes kun på fora, som alene er tilgængelige for fagfolk, der er medlemmer af den pågældende sammenslutning.

Resultaterne af min kontraktforskning har jeg ikke ret til at offentliggøre, da de i sagens natur kontraktligt tilhører det firma eller den organisation, der har betalt mig for løse deres kommunikationsopgaver. Men du bad jo om navne. På min faste kundeliste var der bl.a. Novo Nordisk, General Motors, Ford, Kodak, AEG, VW, Konica, Lego, HK, LO, EU og Røde Kors. For den sidste stod jeg bl.a. i 1975 for udarbejdelsen af audiovisuelle informations-programmer ved landsindsamlingen i anledningen af jubilæet for aktionen "De Hvide Busser", hvor 50 hvide lastbiler i 6 uger kørte Danmark rundt og informerede om katastrofen i Bangladesh og indsamlede over 30 millioner kroner til hjælpearbejdet. Mere offentlig kan resultaterne af min forskning vel næppe blive. smiler

Og så er det vist på sin plads at spørge: Hvad har du udrettet i den teologiske forskning, Hans brøleabe, ud over at forplumre debatsider med dit praleri og usammenhængende vrøvl? griner


Top Svar Citer
annonce
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Sam Bankman-Fried får 25 års fængsel ..
28/03/2024 17:08
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
Nyheder fra Religion.dk