Kære Stausholm.
Jeg er personligt ked af, at du vil forlade os, og jeg er sikker på, at jeg ikke står alene med det synspunkt. Det forholder sig naturligvis præcist, som du skriver, at det er en tidkrævende affære at færdes på et debatforum.
Det har jeg selv måttet sande, og det kan af og til få én til at føle, at man måske burde prioritere sin tid lidt anderledes. Men det er hver gang gået på den måde, at jeg er faldet for fristelsen til at skrive nye indlæg.
Trosfrihed.dk har fungeret i kun et par ugers tid, og jeg synes personligt, at forumet har fået en lovende start. Ikke mindst, fordi vi har en administrator, der kan sin metier. Derfor synes jeg, at du måske kunne lade en vis længere tid gå, før du forlader os.
Du skriver af og til indlæg, der kan få én til på det nærmeste at fare i flint. Andre gange kan man føle, at det, du giver udtryk for, var netop de rette ramsaltede ord på rette tid og sted. Men ligegyldige er dine indlæg ingenlunde, fordi de appellerer til at bruge den sunde fornuft.
Hvis din beslutning kan tages under overvejelse, vil jeg appellere til, at du udskyder den, men er dette ikke tilfældet, da ønsker jeg dig alt muligt godt.
Med venlig hilsen
Kristian Pedersen
PS. Jeg ser, at din profil er blevet slettet, medens jeg skrev indlægget. Derfor må jeg ændre min opfordring om at blive her til en opfordring til at komme igen.
Redigeret af Kræn-P (12/04/2008 16:37)
til at slås for den modsatte mening.«
Piet Hein