Sikke du altid kan male fanden på væggen kære Jerry.
Nu er det vel ikke dig som i virkeligheden er dommedags profeten, som blot venter på at slå til?
Hej du seretonin (opkaldt efter?) - nå lad nu det ligge.
Kender ikke (F)fanden hverken på væggen (fantasiens) end på andre steder end i kirkemalerier. (Dem som blev kalket over, da jødehaderen Luther fordrev katolicismen og indførte sin katekismus). Hvilke kalkmalerier heldigvis for de mestes vedkommende er bevarede. Folklore!
At være dommedagsprofet, kære seretonin, er en så gammeldags øvelse i overtro, at selv du burde grine over den.
Men jeg slår da gerne til. Bevæbn mig med Jesu våben, forlang, at jeg skal være med til udryddelsen af over de seks milliarder mennesker her på Jorden lige nu.
Hvorpå vi, i gudsglæde, vil hylde massemorderen, ham der i spidsen, Jesus, for Harmegedon-udryddelsen med kun 144.000 overlevende.
NÅh, lidt bedre end den forrige gudsudryddelse af menneskeheden. Dengang var der kun otte overlevende.
Seretonin:
Nu er det vel ikke dig som i virkeligheden er dommedags profeten, som blot venter på at slå til?
UPS! AV! DET GØR ONDT! At skulle klassificeres som:
dommedags profeten (PS: Det hedder ikke dommedags profeten; men dommedagsprofeten.)
Beklager seretonin; jeg er et menneske, tænkende, tilhører/accepterer ikke jeres overtro.
Jerry
PS: Men midt i al din overtro, men søgen efter en sandhed, er du da ret sympatisk, seretonin.
Og så - det satans problem - ikke at kunne gennemlæse ens egne indlæg inden afsendelse.
Nå, pyt, fyrer af!