1
registreret Arne Thomsen
680
gæster og
191
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#12280 - 21/02/2012 09:55
Re: Thomas' nye bekræftelse.
[Re: Arne Thomsen]
|
bor her
|
Registeret: 30/03/2008
Sted: Sverige/Danmark
|
|
Nemlig, Arne, og da jeg ikke har begået nogen af de synder, som jeg anklager Thomas for, er jeg berettiget til at kaste både den første sten og flere, hvis det behøves. Du får mig til gengæld til at tænke på 1. Korintherbrev 13.6 hvor der står: Kærligheden finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden. Jeg husker tydeligt, hvordan du bifaldt Thomas smædekampagne mod mig, selv om du vidste, at hans påstande var lodrette løgne, så måske skulle du lægge dig det gamle ordsprog på sinde: Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus. Ole Bjørn :o) P.S. Måske ville du have godt af at studere kapitel 13 rigtig grundigt og sammenligne det med dit eget gentagne præk om kærlighed. Det sætter virkelig dine handlinger i relief.
|
|
Svar
|
|
|
#12282 - 21/02/2012 11:54
Re: Dagens bekræftelse.
[Re: Simon]
|
bor her
|
Registeret: 02/05/2009
|
|
Hej Simon Jeg kan kun være enig i dine betragtninger ... i "dagens afkræftelse" Søde ord og hyrdetimer går godt i spænd, og i en meningsbrydende (og måske -flyttende) ordveksling og debat kræves andet end søde ord. Der må være kant og flere ord på kryds, for at det "rykker" ... i modsætning til hyrdelivet KNUS og grin fra RoseMarie
|
|
Svar
|
|
|
#12283 - 21/02/2012 13:26
[Re: ole bjørn]
|
|
Kære Ole, Gennem årene har Thomas med mellemrum registreret sig, og forsøgt at bilde os ind, at han har ændret sig, men som vi nu allerede efter få dage kan se, så er alt ved det gamle. Thomas har ingen intentioner om at afsværge sine tidligere gerninger og sin tro på det falske urevangelium. Der skal såmænd nok være nogle få naive debattører, der hopper på den igen, og dem vil Thomas så skamrose, mens han grinende sidder ved sin computer og nyder sin "magt" til at manipulere dem. Hyklere har altid haft let spil med alle, der så gerne vil tro på det gode i mennesker.
Men som enhver kan se, angrer Thomas ingen af sine tidligere svinestreger, og vil heller ikke diskutere dem. Så meget er den "omvendelse" altså værd.
Når Thomas bliver træt af sin nye påtagede rolle (for det bliver han), vil han som tidligere bede om at få sine indlæg slettet, så sporene af hans ugerninger kan gå i glemmebogen. Det kommer nu ikke til at ske, for jeg skal nok sørge for, at de fortsat vil fremgå af debatten. Mine indlæg kan han nemlig ikke kræve slettet.
Thomas nye "fredelige" indstilling vil også krakelere. Det er kun et spørgsmål om tid, før han atter viser os, at løgn og hykleri er hans varemærke, selv om han har prøvet at gemme sig bag pseudonymer som "Sandheden" og "Visdommen".
Der skal ikke meget menneskekundskab til at forstå, at Thomas aldrig har haft reelle hensigter, og det vil også vise sig denne gang.
Indtil da
Ole Bjørn :o) Da du fortsætter med dine beskyldninger og efter min overbevisning ikke vælger den respektfulde dialog, som jeg opfordrer til, har jeg besluttet mig for at ignorere dine indlæg resten af ugen. Jeg håber, at du vil bruge tiden til refleksion. Fred, Thomas
|
|
Svar
|
|
|
#12284 - 21/02/2012 13:50
[Re: ]
|
bor her
|
Registeret: 30/03/2008
Sted: Sverige/Danmark
|
|
Næh, Thomas, du har, som jeg har skrevet, ingen krav på respekt for dine gerninger. Om du fremover kan gøre dig fortjent til respekt, er et åbent spørgsmål, men med din senest udtrykte holdning tillader jeg mig at tvivle. Det kan du så selv bruge resten af ugen til at reflektere over. Indtil da Ole Bjørn :o)
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|