annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
1 registreret Hanskrist 273 gæster og 245 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#8938 - 15/02/2010 19:57 Den "almægtiges guds" vikar i krise.
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Så har fastelavnsstatens overhoved narrehatten paven , guds efterfølger her på jorden, indkaldt til krisemøde bag hermetisk lukkede døre.

Den katolske kirke er i stor krise, pt i Irland hvor store erstatningskrav fra børn, misbrugte på det skændeligste af den katolske kirkes "hellige excellenser", hvilket igen er blevet mørkelagt og puttet i gemmebogen af det næste led i den hellige treenighed biskopperne, man har endog måtte søge konkursbeskyttelse for ikke at den katolske kirke skulle gå helt bankerot, så kan de stakkels ofre skyde en hvid pil efter deres erstatningskrav.

Grundet disse begivenheder i den katolske kirke har narrehatten paven, sikkert på opfordring fra hans gud, indkaldt alle Irlands 34 biskopperne til krisemøde i "herrens" bedårende hus, hvor der nu sikkert diskuteres hvordan man billigst kan slippe ud af krisen.

Omverden bliver sikkert holdt udenfor, man har just ikke vist sig videre meddelsom, bl.a.takket være biskoppernes evne til at holde det skjult i mange år, indtil ballonen endelig eksploderede.
Mange af børnene som nu er voksne har måttet leve med deres uhyggelige oplevelser, der har gjort deres liv til et mareridt, nogen gange endda foregået i deres egne hjem, hvor nogle endda forgæves har forsøgt at gøre deres forældre opmærksom på det skete, men er blevet affejet med : at sådan noget sludder skal man ikke gå og udbrede om de "højværdige excellenser".

Lad de små børn komme til mig, har biskopperne opfattet rigtigt, de har lært det af Jesus.

Og som sagt før, vi har desværre kun set toppen af isbjerget, de katolske pædofile er stadig på banen,måske dit barn er næste offer på det katolske alter.



Top Svar Citer
#8948 - 15/02/2010 21:10 Re: Den "almægtiges guds" vikar i krise. [Re: treram]
Thomas
Uregistreret

Kære treram,

Jeg forstår din harme over kirkens gerninger!

"Lad de små børn komme til mig, har biskopperne opfattet rigtigt, de har lært det af Jesus."

De har IKKE lært det af Jesus. Det er helt deres eget værk.

Hvis du læser Michaels indlæg om Jesus, fornemmer du så ikke kærligheden og jordnærheden, som Jesus kalder til?

Når Jesus siger, at de små børn skal komme til ham, så siger han også, at vi må vende om og blive ydmyge som børn. Hvis du læser, hvad han har sagt, så er der overhovedet ikke tale om voldtægt... det er derimod voldtægt af hans ord at påstå dette! Nej sandelig, kirken er ikke en god repræsentant for Jesus. Men hvorfor dog også opfatte den som en? - blot fordi den selv påstår at være det?!

Kærlig hilsen
Thomas
Top Svar Citer
#8949 - 15/02/2010 22:01 Re: Den "almægtiges guds" vikar i krise. [Re: ]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Kære Thomas.

Nu var det med fuldt overlæg at jeg skrev, ; lad børnene komme til mig, som du jo siger en vis Jesus har sagt, ligesom alle de andre ting du lægger i munden på denne personage, ingen ved en døjt om hvad han skulle have sagt, tror nogen det, er de vist ude på et vildspor og burde rense hjernevindingerne for viraen, men det er da meget sødt at de mener denne personage har levet og sagt alt det han nu tillægges, lige siden har verden været et helvede, sådan mere eller mindre.
Og guds ord som du også taler om, nu mener de fleste efterhånden at gud ikke var en menneskelignende figur, hvordan han så så ud, ved vist ingen med sikkerhed og hans ord, ja på hvilket sprog kom de og hvordan kom de hertil, at troende kan være så naive og tro på en gud, som oven i købet taler et sprog alle forstår, så må man sku "korse" sig.

Vildfarne sjæle er lette at overbevise om prægtige mænd, ingen nævnt ingen glemt, i et himmerrige, men hvor er kvinderne, ingen kvinder i himmerrige, hvad med ligestillingen i himmerriget, det passer også fint med de katolske præster, de er mest til mænd/drenge, så der samles de nok allesammen, det er kun muslimerne der er så heldige at have kvinder, ja jomfruer i deres himmerrige.

Jeg er fuld klar over at jeg ikke er videre høflig overfor religionerne, men det er heller ikke min hensigt, de burde forbydes hver og een og det kan kun ske for langsomt.

Og den katolske kirke, med dens slæng af "excellenser" skulle slagtes først, den er netop et eksempel på rådenskaben og forblændelsen.
Hvis der endelig var en gud, ville det sikkert rage ham en papand.




Redigeret af treram (15/02/2010 22:03)
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#8950 - 15/02/2010 22:05 Re: Den "almægtiges guds" vikar i krise. [Re: treram]
Thomas
Uregistreret

Kære treram,

Jeg er heller ikke høflig over for religionerne. Og ved du hvad!: Jeg har fået meget mere på frakken end dig. For jeg bruger nemlig Jesu egne ord, hvilket kan vække en enorm vrede. Det gjorde de også dengang, hvor han selv talte dem.

Jesus sagde til sine brødre af kødet: "Min tid er endnu ikke kommet, men jeres tid er det altid. Jer kan verden ikke hade, men mig hader den, fordi jeg vidner om den, at dens gerninger er onde."
(Johannes 7, 6-8)

Jeg får ganske vist at vide, at vreden mod mig skyldes min intolerance over for religionernes fordærv. Men i så fald burde du og Arne også have fået på frakken. Nej, den egentlige vrede vækkes altid først, når Jesu ord bliver prædiket. Verdens had!

Kærlig hilsen
Thomas
Top Svar Citer
annonce


Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Menneskerettighedschef i FN advarer: Sul..
28/03/2024 11:40
11 mennesker dræbt af cyklon på Madaga..
28/03/2024 10:29
Kreml beder populært russisk socialt me..
28/03/2024 10:21
USA: Vi arbejder på et nyt møde med Is..
28/03/2024 09:56
Motorcykeltræf og vejarbejde kan give p..
28/03/2024 09:40
Nyheder fra Religion.dk