annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
HansKrist Tigerens Rede :) Have
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 313 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 9 af 10 < 1 2 ... 7 8 9 10 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4461 - 19/09/2008 21:03 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Kære Ole Bjørn!



Det var bidrag til en saglig og seriøs debat jeg efterlyste. Ikke mere tomt ordskvalder som hører hjemme på en chatdebat. Så det blev atter en ommer. Sig mig, er du osse læseretarderet?

Hilsen

Ipso Facto pifter

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4462 - 19/09/2008 22:53 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Mere udenomssnak, Jeppe. griner

Tænk at du skal bruge flere meter copypastede indlæg for at dokumentere første halvdel af en påstand, som ikke behøver dokumentation, og som enhver anden på denne debat vil kunne dokumentere på et par linier.

Og du tror, at det er alle andre, der er retarderede. griner

Herregud, din stakkel, nu kan du vist ikke komme længere ud i narcissistisk selvbedrag.

I dybeste medlidenhed.

Ole Bjørn engel

P.S. Forstår du overhovedet de tekster, som du copypaster? Det kan du næppe overbevise nogen her på debatten om.

Top Svar Citer
#4463 - 19/09/2008 23:29 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Kunne du i det mindste ikke prøve at forny det ævl din egocentriske ekkolali konstant producerer i din mekanistiske hjerne?

I længden bliver det jo noget træls konstant at læse det samme kompulsive uinspirerede sludder. Jeg har intet mod sludder, hvis blot det er kreativt og har underholdningsværdi.

Her kunne du lære noget af skov- og gårdejer Pedersen, der har skiftet sin lobbyvirksomhed i Bruxelles ud med en hobbyvirksomhed som formand her på debatten. Nu er Pedersen jo også en ægte akademiker og ikke en mislykket intellektuel der aldrig blev til noget, så det gør vel en forskel.

Selv fænomenet Ransom overgår dig i fantasi og evne til rationel analyse. Han er desuden underholdende at læse og formår at stille gode spørgsmål til opponenterne. Desværre giver han hurtigt op, når han møder kvalificeret modstand, så det er en kort fornøjelse med Ransom.

Hvad med at få en ny hobby eller måske tilmelde dig hos Kaospiloterne hvor fantasi og nytænkning er i højsædet?

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4467 - 20/09/2008 01:57 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Dit benægtende EGO vinder igen over din underbevidsthed, Jeppe.

Er det ikke gået op for dig, at alt hvad du beskylder dine opponenter for, er en nøje karakteristik af dig selv? Det kan alle andre tydeligt se, og det viser sig da også i deres kommentarer.

Hver gang du bliver afsløret i din uformåenhed til at komme med saglige argumenter, går du i selvsving og skælder ud med påtaget overlegenhed, i stedet for at prøve at gendrive dem på saglig vis. Din udenomssnak er så åbenlys, at alle kan se det.

Men når man som udgangspunkt har nogle urealistiske fantasier, så er det unægtelig svært at klare sig overfor fakta, som alle er bekendte med. Din fantasiverden holder ikke til en nærmere undersøgelse.

Prøv at forstå, at de eneste, der ønsker at islamisere Europa, er de arabiske fundamentalister. Selv flertallet af danske muslimer ønsker ikke sharialovene indført i Danmark. For manges vedkommende er de direkte flygtet fra de religiøse diktaturer.

Jeg har heller aldrig mødt en europæisk politiker, der var villig til at afgive magten til sheiker, muftier og ayatollaher. Selv katolske politikere vil ikke afgive deres magt til Hans Hellighed Ratzinger. Det er simpelthen imod enhver politikers natur.

Hvornår i dit liv, du mistede din dømmekraft, ved du måske selv, men det er altså ikke gået op for dig, at det samme ikke er overgået debattørerne her. Vi har stadig bevaret vores sunde fornuft.

Du snakker tit om at blive klogere og skifte standpunkt. Det er måske på tide, at du dropper Bat-kvindens teorier og indser, at det reelle problem med islam er, at EU ikke har råd til at sige "skråt op" til araberne, og i stedet må vi finde os i, at de penge vi betaler for olien, bliver pumpet tilbage i Europa og giver delvis økonomisk kontrol over vore erhvervsvirksomheder, foruden de financierer masser af propaganda-aktiviteter for islamismen.

Mvh

Ole Bjørn ;)



Redigeret af ole bjørn (20/09/2008 02:00)
Top Svar Citer
#4469 - 20/09/2008 03:31 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Der er vist en som har skudt bjørnen!

For der er nogen som tænker godt om dig og har smidt en redningskrans ud, som du kan gribe fat i:

Citat:
Ole altså, nu er jeg nødt til at gribe dig i kraven og ruske dig lidt blidt... du kan jo nok se, at dine følelser og din usikkerhed på dig selv er løbet af med dig igen.

Tag lidt te og nyd en solstråle. Slap af og reflekter. Og vend så tilbage med fornyet energi og behandl dine meddebattører pænt.

Din meddebattør har fat i dig, Ole. Men se, han har overskud til at være sjov og meget saglig på én gang - og han lader sig heldigvis ikke forvirre af dine gentagne forsøg på at svine ham til. Og det gør vi andre heller ikke.

Held og lykke med et positivt forhold til andre mennesker!!!


Du er gennemskuet Ole Bjørn - nu mangler du blot også at gennemskue dig selv så du kan anvende dine talenter positivt i stedet for selvdestruktivt.

Det skulle glæde mig om det lykkes!

Hilsen

Ipso Facto pifter

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
annonce
Side 9 af 10 < 1 2 ... 7 8 9 10 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Rusland blokerer for FN-overvågning af ..
28/03/2024 21:33
Harvard Universitet fjerner bogbind lave..
28/03/2024 20:48
OL-drømmen var pakket langt væk, men n..
28/03/2024 20:33
Busulykke i Sydafrika tager livet af fle..
28/03/2024 20:16
Nyheder fra Religion.dk